مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

شکست استقلال مطهری را بیمه می کند

  • کد خبر: ۲۲۵۱۴۹
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
شکست استقلال مطهری را بیمه می کند
سرمربی تراکتور به دنبال جلب اعتماد هواداران و مالک تیمش است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه تراکتور نتوانست برای حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت این تیم مجوز بگیرد و فعلا مجبور است با حمید مطهری ادامه دهد.

مربی که سابقه سرمربیگری در نساجی مازندران را هم داشت اما باز هم تصمیم گرفت به عنوان دستیار کنار یحیی کار کند. در شرایط فعلی همه امیدهای تراکتور به قهرمانی در جام حذفی یا سومی در لیگ است تا بلکه بتواند سهمیه آسیایی بگیرد. در این میان مطهری اگر بتواند خواسته مالک باشگاهش و همچنین هواداران تراکتور را برآورده سازد احتمال اینکه در صورت عدم صدور مجوز یحیی در این تیم ماندنی شود زیاد است.

 در همین راستا نتیجه بازی این هفته تراکتور با استقلال در سرنوشت مطهری تاثیرگذار خواهد بود. شکست استقلال در این مسابقه می تواند مطهری را در تبریز بیمه کند و خلاف این مسئله هم می تواند اتفاق بیفتد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->