معاون هنری اداره تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد «جمعه‌بازار کتاب مشهد» در جمعه بارانی مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تصاویر «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی درگذشت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت مرگ بروسلی چه بود؟ نقد و بررسی فیلم سینمایی «مست عشق» در برنامه هفت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مصطفی رحماندوست: خلق نگاه تازه از دنیای کودکان در شعر رضوی نیاز این حوزه است بر مدار نور به پیشواز میلاد هشتمین نور | افتتاح نمایشگاه خوشنویسی طلاب حوزه علمیه در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) روایتی کافکایی از یک طنز تلخ | گفتگو درباره رمان «کمیته» رونمایی از نقاشی پرحاشیه چارلز سوم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی روی پرده سینما رفت + فیلم «زخم کاری» و «سووشون» در انتظار پخش از شبکه نمایش اگر دستت را رها کردم روایت‌های دیده نشده از زائران امام رضا (ع) «حماسه» جاری در ادبیات «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب استقبال از «مکس دیوانه» در جشنواره کن
سرخط خبرها

تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد

  • کد خبر: ۲۲۵۲۷۴
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد
محسن ابراهیم‌زاده، خواننده جوان و محبوب موسیقی پاپ روی صحنه برج میلاد حاضر خواهد شد تا کنسرت باشکوه و به یاد ماندنی دیگری را برای هوادارانش اجرا کند.

گزارش آگهی

اگر شما هم از هواداران این خواننده جوان هستید و قصد خرید بلیت کنسرت محسن ابراهیم زاده را دارید، در این مطلب سعی شده، به جزئیات کامل کنسرت محسن ابراهیم زاده پرداخته شود تا کاربران بتوانند به راحتی بلیت کنسرت خود را تهیه کنند.

زمان کنسرت محسن ابراهیم زاده

در تاریخ ۲۶ اردیبهشت، برج میلاد میزبان کنسرت یکی از پرطرفدارترین خوانندگان جوان و بااستعداد ایران، محسن ابراهیم‌زاده خواهد بود.

خرید بلیط کنسرت محسن ابراهیم زاده

چطور بلیت کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را خریداری کنیم؟

برای حضور در این کنسرت پاپ، می‌توانید بلیت‌های خود را از طریق وب‌سایت سینماتیکت به آسانی تهیه کنید. با استفاده از این پلتفرم معتبر، شما به سادگی می‌توانید بلیت‌های خود را انتخاب کرده و با چند کلیک، صندلی خود را خریداری کنید. با این وب‌سایت می‌توانید به‌راحتی و در کوتاه‌ترین زمان‌ممکن، خرید بلیط کنسرت محسن ابراهیم‌زاده انجام دهید و بدون معطلی راهی دنیایی از هیجان و انرژی موسیقی شوید.

کمی بیشتر درباره محسن ابراهیم زاده بدانیم!

محسن ابراهیم‌زاده، یکی از خوانندگان و آهنگسازان ایرانی است که با صدای خوبش، مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. او در تاریخ 17 شهریور 1366 در شهر مشهد متولد شد و از سنین جوانی به فعالیت موسیقی پرداخت. ابراهیم زاده از سال 1388 وارد صحنه موسیقی ایران شد و به سرعت توانست جایگاه خود را در موسیقی پاپ پیدا کند. این خواننده با انتشار آهنگ‌ها و آلبوم‌های عاشقانه و اجتماعی، با استقبال گسترده‌ای از سوی مخاطبان روبه‌رو شده است. از جمله فعالیت‌های هنری محسن ابراهیم‌زاده می‌توان به اجراهای زنده‌ در کنسرت‌ها و فستیوال‌های مختلف، انتشار آلبوم‌های پرفروش و همچنین حضور در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی اشاره کرد. حضور در کنسرت محسن ابراهیم‌زاده یک فرصت مناسب برای تماشای زنده اجراهای اوست که تجربه‌ای دلنشین را رقم خواهد زد. 

لیست آهنگ‌های محسن ابراهیم زاده

  1. هنوزم
  2. حالم عوض میشه
  3. بندر
  4. از سر عادت
  5. ارباب عاشفی
  6. بازم برف
  7. چقد زود
  8. مگه داریم
  9. قهرمان بی ادعا
  10. بوی بارون
  11. تا ابد
  12. کار دله
  13. دورهمی
  14. سال نو
  15. تولدت
  16. امشب
  17. عزیز کی بودی
  18. برداشت رفت
  19. کجایی
  20. شبگردی
  21. غلاف
  22. پای ثابتم
  23. شبای دیوونگی
  24. درد دل
  25. این دل رفت
  26. بهونه پره
  27. چی شد
  28. تیمار
  29. میشی فداش
  30. گرداب
  31. دونه دونه
  32. عاشق شدن
  33. بی قرارم
  34. سیم آخر
  35. گل پونه
  36. من و تو
  37. وابستگی
  38. دوره کردم
  39. پروانه وار
  40. علاقه محسوس
  41. عاشقم
  42. مرور خاطرات
  43. جدایی دو طرفه
  44. داد و فریاد
  45. گندمی
  46. پانتومیم
  47. عطر تو
  48. تب عشق (دونه دونه۲)
  49. دریا
  50. عشقم عاشقتم
  51. طاقچه بالا
  52. غیرعادی
  53. دلم ازت شکسته
  54. جانم تو
  55. کاشکی بارون بزنه
  56. عشق شیرین
  57. خیلی مردی
  58. نرو جانم
  59. دلبرانه
  60. دیوونه خونه
  61. بی قرارم ۲
  62. گله
  63. لیلی
  64. من مردم‌ مگه؟
  65. دیدم که میگم
  66. بی امون

خرید بلیت کنسرت محسن ابراهیم زاده

کنسرت‌های پرطرفدار ابراهیم زاده در تهران و سایر شهرها

در شهریور ماه سال ۹۴، محسن ابراهیم‌زاده برای اولین بار به‌عنوان خواننده در شهر کرج، بر روی صحنه رفت و در سال ۹۶ با برگزاری کنسرتی در برج میلاد، به رکورد جدیدی در فروش بلیت‌ کنسرت‌ دست یافت. بلیت‌های کنسرت‌های ابراهیم‌زاده در برج میلاد، در کمتر از ۶ ساعت به فروش رسیدند، که این اتفاق، باعث شد تا برگزارکنندگان مجبور به تمدید سانس‌های کنسرت شوند. این موفقیت بزرگ برای خواننده جوان موسیقی پاپ، نشانگر جایگاه و اعتبار وی در صحنه موسیقی ایران است.

در آخر:

با مراجعه به سایت سینماتیکت، بلیت خود را رزرو کنید تا حضور در این کنسرت را به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->