سرخط خبرها

برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید

  • کد خبر: ۲۲۵۴۲۰
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
  • ۱
برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید
مالکان جدید باشگاه استقلال به‌جای تغییر نام این باشگاه، می‌توانند ورزشگاهی با نام خلیج فارس برای استقلال بسازند و نام خود را در تاریخ این باشگاه جاودانه کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام پیش از بازی با تراکتور در مصاحبه خود نسبت به واگذاری مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس ابرازخرسندی کرد. سرمربی استقلال در صحبت‌های خود با امیدواری خاصی درباره آینده این باشگاه سخن گفت و حتی ابرازامیدواری کرد زیرساخت‌ها در باشگاه استقلال با حضور هلدینگ خلیج فارس متحول شود.  

درواقع سرمربی استقلال دست روی نقطه‌ای گذاشته که سال‌هاست به عنوان یک بحث جدی میان کارشناسان مطرح می‌شود و تبدیل به یک مطالبه عمومی شده است.

وقتی صحبت از زیرساخت می‌شود، ناخودآگاه مواردی همچون ورزشگاه اختصاصی، داشتن فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هتل، آکادمی‌ها و مواردی ازاین‌دست با برند استقلال در ذهن متبادر می‌شود.

موضوعاتی که سال‌ها مدیران متعدد باشگاه استقلال بعد از روی‌کارآمدن درباره رسیدن به آن وعده‌های مکرری دادند، اما هیچ‌یک عملی نشد.

۱۴ دی‌ماه بود که علی خطیر در یک تالار مجلل رخ‌دررخ نمایندگان یک شرکت مالزیایی نشست و خبرنگاران و عکاسان متعددی را نیز به این نشست دعوت کرد و قول داد که برای باشگاه استقلال یک ورزشگاه احداث خواهد کرد.

تردیدی نبود که آن نشست به هیچ نتیجه‌ای منجر نخواهد شد؛ چون نه خطیر توانمندی چنین اقدام بزرگ و ماندگاری را برای باشگاه استقلال دارد و نه اینکه اساسا موضوع همکاری با شرکت‌های مالزیایی مورد تأیید متولیان این باشگاه بود.


آن نشست به‌طورکلی هیچ نتیجه‌ای برای باشگاه استقلال به‌همراه نداشت و مشخص بود که برگزاری جلسه با مهندسان یک شرکت فعال در زمینه ساخت ورزشگاه با توجه به نبود بودجه در باشگاه استقلال به جایی نخواهد رسید؛ اما با انتقال مالکیت باشگاه استقلال به «هلدینگ خلیج فارس»، این امیدواری وجود دارد که موانع برطرف شود و درنهایت استقلال در پایتخت صاحب ورزشگاه اختصاصی شود.

اخیرا مالکان جدید باشگاه استقلال تلاش‌هایی درراستای گنجاندن نام خلیج فارس در کنار نام استقلال انجام داده‌اند.

 اینکه استقلال با نام استقلال خلیج فارس موردخطاب قرار گیرد، موافقان و مخالفانی دارد. برخی معتقدند که برند باشگاه استقلال نباید دست‌کاری شود و استقلال باید همان استقلال باقی بماند و برخی هم بر این باورند که شاید آمدن نام خلیج فارس در کنار نام استقلال جذابیت و کشش بیشتری ایجاد کند.

پالایش واکنش‌های هواداران استقلال در فضای مجازی نشان می‌دهد که از قرارگرفتن نام خلیج فارس بعد از نام استقلال، استقبال آن‌چنانی نشده است و بسیاری از هواداران این باشگاه با وجود آنکه نام خلیج فارس را بسیار جذاب می‌دانند، اما بر این باورند که نباید اسم دیگری جلوی نام باشگاه استقلال بیاید.

مدیران هلدینگ خلیج فارس، اما اگر به واقع اصرار به استفاده از نام خیلج فارس در کنار استقلال دارند که پیشنهاد مطلوبی است، می‌توانند یک راه جایگزین را برای این پروژه در نظر بگیرند.

آنچه شاید برای این شرکت نیز اقدامی ماندگار تلقی شود، این است که استقلال را ابتدا صاحب یک ورزشگاه اختصاصی کنند و نام آن ورزشگاه را خلیج فارس انتخاب کنند که قطعا مورد پسند و استقبال عموم قرار خواهد گرفت.

با این ایده، هم استقلال صاحب یک ورزشگاه خواهد شد و هم نام خلیج فارس همیشه در کنار نام استقلال خواهد آمد و یک هارمونی ماندگار میان نام استقلال و خلیج فارس به وجود خواهد آمد.

نام مدیران هلدینگ خلیج فارس نیز همواره در تاریخ باشگاه استقلال به عنوان تصمیم‌گیرانی که اولین ورزشگاه اختصاصی را به نام این باشگاه تأسیس کرده‌اند، به یادگار خواهد ماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
M
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
0
0
دولت خودش داره یک ورزشگاه تو شهر افتاب به اسم خلیج فارس می سازه سازنده ان هم شرکت چینی است پس نمیتونه این اسم رو بسازه ولی ساخت ورزشگاه یرای استقلال واجبه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->