توضیحاتی درباره وضعیت وراث متوفیان دارنده سهام عدالت ابلاغیه جدید برای حل مشکل طلافروشان + عکس | این ۳ گروه ملزم به ثبت اطلاعات موجودی طلا هستند عودت وجه ۱۵ میلیاردی واحدهای صنفی به شاکیان در مشهد نات کوین لیست شد + قیمت اولیه نمایشگاه گل و گیاه مشهد تا روز جمعه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برقرار است | افزایش ساعات برگزاری لاکچری‌های یک میلیاردی در بلوار سجاد مشهد + جدول قیمت (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دو روایت با اختلاف ۱۰ درصدی تورم در ایران خبر مهم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن فروش فوری محصولات بهمن موتور ویژه خرداد ماه از یکشنبه آینده + جزئیات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بن‌بست در بازار موبایل | مشکل شدید ارزی داریم! خواب زمستانی بازار مسکن در بهار (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد | ابزار‌های تشویقی برای مستاجران کدام‌اند؟ راه‌اندازی سامانه برآورد قیمت منطقه‌ای مسکن و کوتاه شدن دست دلالان کدام گروه‌ها باید موجودی طلای خود را ثبت کنند؟ قیمت گذاری برخی از خودرو‌ها آزاد شد | واکنش بازار به آزادسازی قیمت خودرو چیست؟ تکمیل ظرفیت ۳۵ واحد صنعتی خراسان رضوی با تولید «بدون کارخانه» تمدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی تا روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده، مدیر عامل جدید شرکت پدیده کیست؟ + سوابق گزارشی از وجود سکه‌های تقلبی در بازار مشهد نداریم بورس در کما | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) برادران: مالیات طلا فقط مربوط به اجرت است خراسان رضوی، در صدر میزان بازرسی از واحد‌های صنفی اصناف کشور طلا وارد مسیر نزولی شد (امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لاستیک گران شد + جزئیات نحوه خرید لاستیک دولتی (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امروز از اولین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۳ جا نمانید + زمان ثبت سفارش (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فایل‌های متنوع اجاره در محله جانباز مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

یک پیش بینی مهم از آینده طلا

  • کد خبر: ۲۲۵۶۵۲
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
یک پیش بینی مهم از آینده طلا
کارشناسان اظهار کردند که بر خلاف بسیاری از فلزات دیگر، طلا تقریباً بی نهایت قابل بازیافت است. اقتصاد کلان و عدم اطمینان در تعدادی از بازارها باعث شد مردم در واقع طلای خود را حفظ کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، شورای جهانی طلا عنوان کرد که کل تقاضا برای طلا در سه ماهه اول سال نسبت به سال گذشته پنج درصد کاهش یافته است زیرا برای برخی بسیار گران شده است. طلا که به عنوان سرمایه‌گذاری تلقی می‌شود، از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۳ درصد افزایش قیمت داشته است و در ۱۲ آوریل به رکورد ۲۴۳۱ دلار و ۵۲ سنت در هر اونس رسید.

قیمت‌ها به لطف تعدادی از عوامل، به ویژه چشم انداز کاهش نرخ‌های بهره ایالات‌متحده، صعود کرد. این فلز همچنین از جنگ اسرائیل و غزه و درگیری طولانی‌مدت بین روسیه و اوکراین حمایت شده است.

شورای جهانی طلا به افزایش ۱۲ درصدی بازیافت در طول دوره گزارش اشاره کرد که بالاترین میزان از پایان سال ۲۰۲۰ است. کارشناسان اظهار کردند که بر خلاف بسیاری از فلزات دیگر، طلا تقریباً بی نهایت قابل بازیافت است. اقتصاد کلان و عدم اطمینان در تعدادی از بازارها باعث شد مردم در واقع طلای خود را حفظ کنند. علاوه بر این، تقاضا برای طلا در فناوری، سالانه ۱۰ درصد بهبود یافت که ناشی از رونق هوش مصنوعی در بخش الکترونیک بود.

طبق گزارش رویترز، لوئیز استریت، تحلیلگر ارشد بازار در شورای جهانی طلا گفت با نگاهی به آینده، سال ۲۰۲۴ احتمالاً بر اساس عملکرد اخیر طلا، بازدهی بسیار قوی‌تری نسبت به آنچه در ابتدای سال پیش‌بینی می‌کردیم، به همراه خواهد داشت. وی افزود در صورت کاهش سطح قیمت در ماه‌های آینده، برخی از خریداران حساس به قیمت ممکن است دوباره وارد بازار شوند و سرمایه‌گذاران همچنان به دنبال شفاف‌سازی در مورد کاهش نرخ‌ها و نتایج انتخابات به طلا برای دارایی امن هستند. در این سال، آرای متعددی در سراسر جهان برای انتخاب نخست وزیران و روسای جمهور، از جمله انتخابات آتی در بریتانیا و ایالات‌متحده برگزار می‌شود.
منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->