نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها

افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال

  • کد خبر: ۲۲۵۶۶۰
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال
علی خطیر به دلیل برخی ابهامات مالی از مدیریت باشگاه استقلال برکنار شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، برکناری علی خطیر بعد از بازی استقلال مقابل تراکتور از سوی مالکان جدید این باشگاه درحالی اعلام شد که از ۳ روز قبل زمزمه کنار رفتن او از سمتش به گوش می‌رسید.۳ روز قبل از بازی با تراکتور گفته شد که خطیر به زودی از مدیرعاملی استقلال کنار گذاشته خواهد شد و حتی نزدیکان به باشگاه استقلال خبر مدیرعاملی فرشید سمیعی را نیز تایید کردند.اما چه شد که مالکان باشگاه استقلال حتی تا پایان فصل نیز صبر نکردند و خطیر را از این سمت کنار گذاشتند؟

نزدیکان به باشگاه استقلال درباره دلیل برکناری خطیر به برخی ابهامات مالی اشاره می‌کنند. گرچه اعلام شد که برداشت از حساب و پرداخت پاداش به بازیکنان یکی از دلایل مدیران جدید باشگاه استقلال برای برکناری این مدیر بوده، اما مسائل بسیار بزرگ‌تر از ماجرای اخیر است و گفته می‌شود آقای مدیر به دلیل ابهامات مالی از سمتش کنار گذاشته شده و قرار است به زودی درباره این مسائل به مراجع بالاتر پاسخگو باشد.

دراین باره شنیده می‌شود که خطیر یکی از توافقات مالی با یکی از اسپانسر‌های باشگاه استقلال را در سایت کدال بارگذاری نکرده است. صورت وضعیت برخی دیگر از هزینه‌های باشگاه استقلال دچار ابهامات است که مقامات بالادستی باشگاه استقلال قصد دارند تا روشن شدن همه این ابهامات توضیح خواهی از خطیر را رها نکنند.

در کنار همه این مسائل ابهاماتی نیز درباره عملکرد افراد نزدیک به خطیر نیز به گوش می‌رسد که در زمان مناسب نیز به آن رسیدگی خواهد شد. البته افرادی که با خطیر به باشگاه استقلال آمدند قرار است از سمت‌های خود کنار گذاشته شوند.

حتی درباره ادامه سرپرستی خواجه گیری نیز گفته شده سرپرست دیگری در ادامه لیگ مسئولیت‌های مربوطه را انجام خواهد داد که باید دید در روز‌های آتی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->