مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری

  • کد خبر: ۲۲۵۶۷۸
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری
سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس رفتار مناسبی با اصحاب رسانه نداشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نشست خبری مواریس با خبرنگاران چندان فضای دوستانه‌ای نداشت. درحالی که انتظار می‌رفت مورایس همچون همیشه با صبوری به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد، اما او این بار در مقابل سوالاتی از این باب که چرا سپاهان بار دیگر جام قهرمانی لیگ برتر را از دست داده، واکنش مناسبی نشان نداد و حتی در پایان جلسه قبل از اینکه مترجمش صحبت‌های او را ترجمه کند، نشست را ترک کرد!.

حتی این رفتار خبرنگاران اصفهانی حاضر در نشست خبری ورزشگاه آزادی را نیز دلخور کرد. خبرنگارانی که انتظار داشند سرمربی تیم محبوب‌شان دلایل فنی قهرمان نشدن سپاهان با وجود هزینه‌های سرسام آور را اعلام کند و به آنها بگوید که چرا و به چه دلیل این تیم با توجه به خرید بازیکنان گران قیمت قهرمان لیگ برتر نشده است.

مورایس، اما بدون اینکه در مقابل خبرنگاران خود را ملزم به پاسخگویی مطلوب بداند، نشست را ترک کرد و راهی خارج از محل برگزاری نشست شد.

وی بر این باور است که سپاهان بازیکنان جوانی دارد و با توجه به تجربه کم آنها چندان نباید انتظاری داشت که تیمش قهرمان لیگ برتر شود.

هرچند که این توجیهات قابل قبول نیست و سابقه داشته که در ورزشگاه آزادی بازیکنان جوانی همچون محمود کریمی مقابل پرسپولیس چنان درخشیده‌اند که موجبات قهرمانی زرد پوشان را فراهم کرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->