برنامه‌های جوانی جمعیت از رشد ۱۸ درصدی زایمان‌های سوم به بعد تا پیشگیری از سقط ۴۰۰۰ جنین بانوان بخوانند| عفونت‌های زنان و چند باور اشتباه آمار طلاق پس از ۳ دهه کاهشی شد آسیب شناسی سرودهای تولید شده با تکیه بر «هویت دخترانه» پادکست | بانویی که احیاگر قدیمی‌ترین صندوق پوش مرقد مطهر امام رضا(ع) است شیب نزولی نرخ باروری در کشور متوقف شد خراسان رضوی رتبه نخست کشوری ارائه تسهیلات جوانی جمعیت را کسب کرد راهبرد‌های دستیابی زنان به فرصت‌های شغلی مناسب MRI پیشرفته نارسایی قلبی پنهان در زنان را آشکار می‌کند! رشد استقبال زنان از رمزارز‌ها در سال‌های اخیر افزایش سهم زنان از اشتغال بخش صنعت در ۱۷ استان | معمای اشتغال نیمی از زنان «سیستان و بلوچستان» در صنعت درآمد‌های زیرزمینی مدلینگ به چه قیمتی؟ از تشکیل باندهای مافیایی تا جراحی آرایشگران در خانه! انعکاس هویت فاخر زن در شاهنامه فردوسی معضلی به نام تلفن همراه برای کودکان خانواده، رُکن حیاتی جامعه پادکست | پیشکش «شمس‌الملوک» به بارگاه شمس‌الشموس (ع) انتصاب عجیب سرمربی والیبال در تیم‌ملی دوومیدانی! ایجادتشکل جهانی دخترانه در حمایت از دختران فلسطین حمایت از زوجین نابارور روند صعودی دارد
سرخط خبرها
بهره‌مندی بانوان زائر و مجاور از کارگاه‌های مشاوره آموزشی قرائت قرآن کریم

بهره‌مندی بانوان زائر و مجاور از کارگاه‌های مشاوره آموزشی قرائت قرآن کریم

  • کد خبر: ۲۲۵۸۰۶
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
سرپرست اداره دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی از برپایی کارگاه‌های مشاوره آموزشی قرائت قرآن کریم و تصحیح قرائت نماز ویژه بانوان در حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد مقومی با بیان این مطلب اظهار کرد: این کارگاه‌ها با هدف ارتقای سطح قرائت قرآن و قرائت صحیح نماز، با حضور اساتید و مربیان قرآنی خواهر در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در رواق‌های امام خمینی (ره)، نجمه خاتون و اتاق شماره ۹ رواق دارالحجه (عج) برگزار می‌شود.

وی افزود: کارگاه آموزش روخوانی قرآن کریم نیز در یک جلسه از دیگر خدمات قرآنی به بانوان زائر و مجاور است که این کارگاه نیز همه روزه صبح و بعد از ظهر در رواق دارالحجه (عج) پذیرای علاقه‌مندان به فراگیری قرآن است.

سرپرست اداره دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال بانوان زائر و مجاور و دسترسی آسان‌تر آنها به آموزش‌های قرآنی، شماره تلفن ۳۲۰۰۳۲۸۷ همه روزه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پاسخگوی سوالات مخاطبان در زمینه رفع اشکال قرائت قرآن کریم و نماز است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.