مه گرفتگی در حوزه مشهد-کلات (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) گزارش هیات تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی بررسی می‌شود بیانات مقام معظم رهبری در خصوص خادمی حرم امام رضا (ع) تأکید باقری بر نقش مهم کریدور شمال–جنوب در تقویت صلح، ثبات و امنیت منطقه ترامپ: جنگ جهانی سوم پیش از انتخابات آمریکا اتفاق می‌افتد ادامه عملیات‌های گردان‌های قسام در ۲۲۴ امین روز جنگ شهادت یکی از فرماندهان گردان جنین در حمله هوایی رژیم صهیونیستی ویدئو | اعتراف بی بی سی به ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری پهپادهای حزب الله حمله موشکی حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده سربازان اسرائیلی دست به تظاهرات زدند چهره نزدیک به ابوبکر البغدادی دستگیر شد افتتاح اسکله آمریکا در غزه | حماس:مخالف حضور نظامیان خارجی هستیم ابوعبیده: برای جنگ فرسایشی طولانی مدت آماده هستیم شهادت یکی از فرماندهان حماس در لبنان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در مرز لبنان و سوریه + فیلم (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۵ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی زیر آتش حزب‌الله (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید رئیس جمهور از سامانه شبیه‌ساز پل فرماندهی کشتی سازمان ملل: بیش از ۱.۴ میلیون نفر از سودان فرار کرده اند | قحطی در حال نزدیک شدن است لحظه شکار پهپاد آمریکایی بر فراز مأرب یمن + فیلم نفوذ حماس به سرویس‌های جاسوسی اسرائیل
سرخط خبرها

جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانهٔ باختری (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۵۹۲۱
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانهٔ باختری (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
محله دیر الغصون در شمال طولکرم امروز شاهد جنایت جدید نظامیان صهیونیست بود که طی ۱۵ ساعت محاصره یک منزل مسکونی، دست‌کم ۵ فلسطینی را به شهادت رساندند.

به گزارش شهرآرانیوز، بامداد امروز نظامیان صهیونیست پس از ۴ ساعت محاصره یک منزل مسکونی در دیرالغصون واقع در شمال طولکرم در کرانه باختری، با استفاده از بیل‌های مکانیکی، آن را ویران کردند.

خبرنگار رادیو ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز اعلام کرد که از این ساختمان که بر سر ساکنانش خراب شد، پیکر ۵ شهید بیرون آورده شده و یکی از ساکنان آن نیز خود را تسلیم کرده است. 

منابع آگاه محلی لحظاتی پیش اعلام کردند که نظامیان صهیونیست، سرانجام پس از ۱۵ ساعت محاصره دیرالغصون، از آن عقب‌نشینی کردند و پس از عقب‌نشینی آنها، پیکر یک شهید بدون سر در داخل ساختمان ویران شده، پیدا شد. 

 یکی از ویدئو‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نیز نشان می‌دهد که نظامیان اسرائیلی به سوی دو جوان فلسطینی که تلاش شدند از زیر آوار این منزل مسکونی بیرون بیایند، تیراندازی کردند و موجب شهادت هر دو نفر آنها شدند.

خبرنگار خبرگزاری فلسطینی وفا به نقل از شاهدان عینی و محلی گزارش داد که اشغالگران پیکر یکی از شهدا را پس از هتاکی به او ربودند و به سوی هر فردی که قصد نزدیک شدن به محل حادثه را داشت، تیراندازی می‌کردند. 

نظامیان صهیونیست پیکر یکی از شهدای امروز را به آتش کشیدند.

هنوز هویت شهدای این جنایت جدید رژیم صهیونیستی مشخص نیست، اما منزل مسکونی ویران شده دو طبقه و متعلق به خانواده بشیر بدران است که سال‌ها پیش فوت کرده و پسرانش در آن ساکن بودند. یکی از پسران او پدر شهید فواز بدران است که در سال ۲۰۰۱ به شهادت رسیده است.

بر اساس این گزارش، یگان مستعربین بامداد امروز پیش از رسیدن نیرو‌های نظامی اسرائیلی خود را به این ساختمان دو طبقه رسانده بودند و آن را تحت محاصره درآورده بودند تا این‌که نظامیان اسرائیلی با بولدوزر‌ها و بیل‌های مکانیکی سر رسیدند و پس از ۴ ساعت محاصره این منزل، آن را ویران کردند و با سگ‌های خود اقدام به گشت‌زنی در محل مذکور کردند. 

به نوشته وبگاه عرب ۴۸، نظامیان اشغالگر کمربندی امنیتی در اطراف این منزل ایجاد کردند و شماری از تک‌تیراندازان اسرائیلی بر پشت‌بام چندین منزل مشرف به این خانه دو طبقه مستقر شدند. 

بر اساس این گزارش، اشغالگران درختان اطراف این منزل را ریشه‌کن و دیوار‌های منازل مجاور را نیز ویران کردند و حتی به سوی خبرنگارانی که قصد داشتند این جنایت را پوشش دهند، تیراندازی کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->