سازمان ملل برای شهید رئیسی مجلس یادبود می‌گیرد سردار سلامی: شهید رئیسی معیار یک رئیس‌جمهوری کامل بود موسوی: امیرعبداللهیان نقش بزرگی در تجدید روابط ایران با کشور‌های جهان داشت رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق: عزت و کرامت شهید آیت الله رئیسی در مراسم تشییع او، دو چندان شد حضور گسترده مردم شهر ری در تشییع پیکر شهید موسوی+ فیلم مراسم تشییع پیکر شهید مالک رحمتی در مراغه آغاز شد تداوم حملات وحشیانه هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به غزه (۴ خرداد ۱۴۰۳) استقبال از پیکر شهید مالک رحمتی در مراغه+ فیلم سه سرباز آمریکایی در منطقه اسکله شناور غزه زخمی شدند (۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدن به حکم بازداشت نتانیاهو واکنش نشان داد گزارش ستاد کل نیروهای مسلح از حادثه بالگرد رئیس جمهور منتشر شد پادشاه بحرین: خواهان عادی سازی روابط با ایران هستیم ویدئو | سکوت یک دقیقه‌ای مجمع عمومی سازمان ملل به احترام شهدای خدمت (۳ خرداد) شهید رئیسی در برابر دشمنان و منافقین یک عنصر پولادین و راسخ بود ویدئو | سردار رادان: شهادت می‌دهم رئیسی، رئیس‌جمهوری بود که ارزش‌ها برایش مهم بود نه رای ویدئو | استقبال ویژه فرزند شهید مدافع امنیت محمدرضا اسداللهی از پیکر شهید آیت‌الله رئیسی در مشهد «جمهور» در ادامه راه «شهید» جبلی: صداوسیما در تدارک مناظره‌های ریاست‌جمهوری است حضور دیپلمات‌ها در مراسم تشییع شهید جمهور در مشهد خادم‌الرضا به مشهدالرضا(ع) رسید (۳ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ترامپ دولت بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی مقایسه کرد

  • کد خبر: ۲۲۶۰۰۱
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
ترامپ دولت بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی مقایسه کرد
دونالد ترامپ در یک محفل خصوصی، دولت رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی «گشتاپو» مقایسه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، اظهارات عصر شنبه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا علیه جو بایدن در حالی مطرح شد که او داشت در مورد دردسر‌های حقوقی خودش صحبت می‌کرد و به دادستان‌های این پرونده‌ها می‌تاخت و همچنین در مورد کیفرخواست‌های جدیدی که علیه چندین تن از دستیاران ارشد سابقش در آریزونا مطرح شده، اعتراض می‌کرد.

براساس فایل صوتی از ضیافتی که به دست ان‌بی‌سی نیوز رسیده، ترامپ گفت: «این افراد یک دولت گشتاپو را اداره می‌کنند؛ و این تنها چیزی است که آنها دارند؛ و این تنها راهی است که آنها از نظر خود پیروز می‌شوند.»

ترامپ ادامه داد: «زمانی که متهم شدم، گفتم خب، حالا باید آماده نبرد شویم.»

رئیس‌جمهور سابق آمریکا افزود: «بایدن بدترین رئیس جمهور تاریخ کشور ماست. او به شدت بی‌کفایت و ناتوان است. او مثل چی حقه‌باز است! او کاندیدای تحت نفوذ و کنترل نیرو‌های خارجی است... او مقادیر زیادی پول از چین، روسیه، اوکراین و بسیاری از کشور‌های دیگر می‌پذیرد. او حقه‌باز است.»

ترامپ گفت، اجازه نمی‌دهد که مشکلات قانونی او را بیش از حد اذیت کند و افزود: «اگر بیش از حد اهمیت دهید، تمایل به خفگی پیدا می‌کنید؛ و به نوعی، من اهمیتی نمی‌دهم. می‌دانید، زندگی است دیگر.»

با این حال، او اعتراف کرد زمانی که متهم شد، شگفت‌زده شده بود. دونالد ترامپ گفت: وقتی متهم شدم، گفتم جل الخالق.. من متهم شدم... من! من متهم شدم.»

او همچنین جک اسمیت، بازرس ویژه‌ای که دو پرونده فدرال علیه ترامپ را تحت تعقیب قرار می‌دهد، «اراذل شیطانی» و «دیوانه» خطاب کرد.

کمپین بایدن به درخواست برای اظهارنظر پاسخی نداده است. اظهارات ترامپ بعدازظهر شنبه در باشگاه مارآلاگو در فلوریدا در جمع صد‌ها عضو کمیته ملی جمهوری‌خواه بیان شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->