سرخط خبرها

قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا

  • کد خبر: ۲۲۶۰۷۶
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا
تیم ملی والیبال زیر ۱۹ سال ایران با درخشش ستاره خراسانی‌اش، قهرمان آسیا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال زیر ۱۹ سال ایران الف با شکست ۲ بر صفر تیم ملی لبنان الف برای دومین بار عنوان قهرمانی آسیا را به خودش اختصاص داد. یکی از ستاره‌های این تیم که در این دوره از بازی‌ها به اعتقاد کارشناسان حتی می‌تواند نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن تورنمنت باشد، امیرعلی قلعه نویی است.

بازیکن جوان سبزواری که چند سالی می‌شود تمرینات و زندگی اش را در مشهد دنبال می‌کند و جزو استعداد‌های والیبال مشهد محسوب می‌شود. قلعه نویی که در بازی صبح امروز با استرالیا به شدت مصدوم شده و با آمبولانس زمین را ترک کرده بود با کمک پرشکان و زور آمپول خودش را به بازی فینال رساند و در این بازی هم عملکرد ویژه‌ای از خودش به جا گذاشت.

۷ برد متوالی برای قهرمانی در آسیا

تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک (انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند. تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران با شکست هنگ‌کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) و نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت و سهمیه جهانی گرفت و در مرحله نیمه‌نهایی نیز استرالیا یک را از پیش رو برداشت و فینالیست شد. بدین ترتیب تیم ایران با کسب هفت برد متوالی قهرمان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->