سرخط خبرها

نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم

  • کد خبر: ۲۲۶۱۱۰
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴
نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم
جواد نکونام پای افکار و عقاید خودش ایستاده و تاکیده کرده تا پایان لیگ برتر هر طور دلش بخواهد بازی خواهد کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام اعتقاد دارد بازی‌های آتی یکی از دیگری سخت‌تر است: «هیچ یک از پنج دیدار باقی‌مانده تا پایان فصل راحت نیست و باید تمام تمرکز و تلاش خود را برای رسیدن به موفقیت به کار بگیریم. می‌دانیم کجای کار هستیم و از بازی چه می‌خواهیم. دوست داریم شرایط بازی را کنترل کنیم و در نهایت به پیروزی برسیم. وقتی با بازیکنان صحبت می‌کردیم همه از اهمیت بازی و مسئولیت بزرگی که روی دوشمان است اطلاع داریم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به موفقیت برسیم.»

سرمربی استقلال به گفتن این جمله تاکید دارد: «از روز اول تا الان گفتم باید در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم. باید بیشترین تلاش را انجام بدهیم و هر اتفاقی بیفتد قسمت و تقدیر است.»

او ادامه داد: «هر تیمی متحدتر باشد، قطعا نتایج بهتری می‌گیرد. فقط درمورد قهرمانی حرف نمی‌زنم. این را در هر جایی می‌بینید. آتیلا حجازی و پدر مرحومش یک نام پرافتخار برای باشگاه استقلال هستند. افتخار می‌کنیم او در کنار ما است. علی عسگری و شهریاری نیز در این مدت نشان دادند چه قدر تیم، باشگاه و مالکیت برایشان مهم است تا بتوانیم کار‌ها را انجام بدهیم. صحبت‌های خوبی داشتیم و آینده به دستان این عزیزان است. دوست داریم استقلال بهترین نتایج را بگیرد. به جز تلاش کردن هیچ قولی نداده‌ایم.»


سرمربی استقلال خبر از تمدید قرارداد بازیکنان در هفته آتی داد: «در جلساتی که با این دوستان و به ویژه سمیعی داشتیم، تمام برنامه‌ریزی ما برای این پنج هفته است تا بتوانیم از هفته آینده تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کنیم.»

سرمربی استقلال معتقد است که در فوتبال ایران هیچ تقابلی به آن معنا که برخی به آن دامن زدند، وجود ندارد: «تقابلی وجود ندارد. همه برای یک کشور هستیم و با هم دوست هستیم. خواهش می‌کنم با این مسائل اصفهان و تهران را مقابل هم نگذارید. قسم می‌خورم آن صحبت‌ها را گوش نکردم. مرا می‌شناسید و می‌دانید صادقانه صحبت می‌کنم، اما هرکس اشتباه کند، باید تاوانش را هم بدهد. البته نمی‌توانیم منکر عملکرد هواداران در بازی‌ها شویم. وی افزود: بازی قبلی استقلال روی سکو بودم و شنیدم هواداران رقیب به من بی‌احترامی کردند. این مسائل در فوتبال ما است و متاسفانه باید آن را بپذیریم. با این وجود نمی‌توانم درمورد اتفاق اخیر صحبت کنم. دوست دارم هواداران خودمان با لباس، شال یا هرچیز دیگری که آبی است ورزشگاه را کاملا آبی کنند. ان‌شاءالله ما هم بتوانیم با یک بازی خوب به موفقیت برسیم. تمام تلاش خود را هم می‌کنیم.»

سرمربی استقلال درباره سبک باز‌اش گفت: «هر جوری دلم بخواهد بازی می‌کنم و تا هر موقع بخواهم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->