سرخط خبرها

ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست

  • کد خبر: ۲۲۶۱۳۹
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶
ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست
واعظ آشتیانی، مدیرعامل سابق استقلال معتقد است که احتمال تغییرات در کادر فنی استقلال با توجه به حضور مدیران جدید وجود دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، واعظ آشتیانی، مدیرعامل سابق استقلال معتقد است که مدیران هلدینگ خلیج فارس برای تصمیم گیری درباره آینده کادر فنی این باشگاه اسیر فضای مجازی نخواهند شد. واعظ می‌گوید: «باید دید نگاه مجموعه جدیدی که استقلال را بر عهده گرفته است، چه خواهد بود. باید ببینیم همانطور که آقای خطیر را در این مقطع نخواستند، در پایان فصل هم سرمربی فعلی تیم را نمی‌خواهند یا می‌خواهند؟ استراتژی‌شان چیست؟ به دنبال مربی خارجی هستند یا مربی داخلی با فاز دیگری؟ آینده استقلال به تصمیم‌گیری‌های آینده مجموعه برمی‌گردد. اعتقاد من این است که هلدینگ خلیج فارس به دنبال این نیست که خودش را اسیر فضای مجازی کند و در حوزه تصمیم‌گیری برای باشگاه استقلال، توجهی به فضای مجازی و فشار‌های روانی که از آن بابت هست، قرار بدهد. من فکر می‌کنم اگر تصمیم و استراتژی تعریف‌شده‌ای داشته باشند، کار خودشان را به واسطه هیئت مدیره جلو خواهند برد.»

 آشتیانی در پاین گفت: «توصیه من این است که هر چه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آرامش بیشتری داشته باشند، هم به نفع هواداران‌شان است، هم به نفع باشگاه است و هم بخشی از فضای فوتبال کشور را به سمت آرامش می‌برد.»

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->