اعضای هیئت‌رئیسه سنی مجلس دوازدهم چه‌ کسانی هستند؟ توضیحات مخبر درباره عملکرد دولت سیزدهم در حوزه مسکن اژه‌ای: بستر بازگشت زندانیان به آغوش جامعه را باید فراهم کنیم ماجرای دستور شهید رئیسی به سخنگوی دولت برای عذرخواهی از کمبود سرم و آنتی‌بیوتیک + فیلم بن سلمان به ایران می‌آید مقامات آمریکای لاتین به ایران تسلیت گفتند طالبان از به‌رسمیت‌شناخته‌شدن کشور فلسطین استقبال کردند قدردانی هیئت دولت از حضور تاریخی و وحدت‌آفرین اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع و تدفین شهدای خدمت آغاز افتتاح طرح‌های "یادگار ابراهیم" در خراسان رضوی (۵ خرداد ۱۴۰۳) دیدار خانواده‌های شهدای خدمت با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: کار برای مردم، خدمت به مردم و مردمی‌بودن از بارزترین ویژگی‌های شهدای حادثه اخیر است + فیلم دبیرکل سازمان ملل به رئیس‌جمهور و وزیر خارجه شهید ایران ادای احترام کرد + فیلم فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: فریضه جهاد تبیین عمل به امر رهبری است اسامی نامزد‌های هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم اعلام شد پیشنهاد برای ثبت‌نام الکترونیکی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ویدئو | رئیس جمهور عراق وارد تهران شد رئیس و نایب رئیس سنی مجلس دوازدهم مشخص شد مراسم بزرگداشت شهدای خدمت با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد + فیلم و تصاویر حمله به شمال فلسطین اشغالی با ۲۰ موشک مقاومت از جنوب لبنان احتمال آتش‌بس دائم در غزه توسط اسرائیل قوت گرفت
سرخط خبرها

پایان مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۶۲۰۵
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۳
پایان مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
منابع خبری یکشنبه شب از پایان مذاکرات آتش‌بس غزه با خروج هیات حماس از قاهره خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، حماس از پایان دور دیگری از مذاکرات آتش‌بس در قاهره خبر داد و اعلام کرد که هیات این جنبش به منظور مشورت با رهبری حماس به قطر بازگشته است.

در همین رابطه حماس اعلام کرد که به شیوه‌ای کاملا مثبت و مسئولانه با این موضوع تعامل داشته و مصمم به دستیابی به توافقی است که خواسته‌های ملی فلسطینیان را برآورده کند و به توقف کامل جنگ، خروج نیروهای اشغالگر از غزه، بازگشت آوارگان، افزایش کمک‌ها به غزه، آغاز بازسازی غزه و تحقق مبادله اسرا منتهی شود.

از سوی دیگر ویلیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) نیز قاهره را ترک کرده و برای رایزنی با مقامات قطری به این کشور سفر کرده است.

بر اساس این گزارش، رئیس سیا از مقامات صهیونیستی خواسته است تا برای ادامه مذاکرات آتش‌بس، هیات این رژیم به قاهره سفر کند.

همچنین یک مقام آگاه به روزنامه عبری زبان هاآرتص گفته است که (رژیم) اسرائیل از اعزام هیات این رژیم به قاهره امتناع کرده، هرچند حماس نگاه مثبتی به طرح پیشنهادی مصر داشته است.

این مقام که نامش ذکر نشده، افزوده است: بنیامین نتانیاهو با ورود به مذاکره یا شفاف سازی مسائلی که نیاز به شفاف سازی دارد، موافقت نمی‌کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->