نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس برنامه پرسپولیس برای افزایش سقف قراردادش فساد در دومین باشگاه لیگ برتری پخش زنده بازی آرسنال و اورتون در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به خداحافظی دژاگه+عکس زنوزی به دنبال تیم‌داری در مشهد
سرخط خبرها

خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان

  • کد خبر: ۲۲۶۶۶۸
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان
نیاز است باشگاه سپاهان برای بازپس‌گیری جام قهرمانی که سال‌ها در حسرت دستیابی به آن به سر می‌برد، در برنامه‌ریزی‌های خود برای بستن تیم، تجدیدنظر کند.

گروه ورزش | شهرآرانیوز: باشگاه سپاهان سال‌هاست در رسیدن به جام قهرمانی ناکام است و در فصلی که شاید به‌گمان بسیاری از کارشناسان در ابتدای فصل مدعی اول قهرمانی محسوب می‌شد، بار دیگر نتوانست به جام قهرمانی دست یابد.

سپاهان درحالی این ناکامی بزرگ را تجربه کرد که هم ابتدای فصل و هم در میانه‌های فصل تلاش بسیاری در راه خرید ستاره‌های لیگ برتر داشت و پی‌درپی بازیکنانی را به خدمت گرفت که یکی از یکی گران‌تر بودند.

سپاهان به واقع در هر پست دو بازیکن مطرح داشت و چنان تیم غول آسایی را پدید آورد که ابتدای فصل به عنوان مدعی اول قهرمانی به حساب می‌آمد، اما با اینکه زردپو‌شان فصل را بسیار رویایی و پر امید شروع کردند، در ادامه راه به دلایل متعدد از صدر افتادند و اکنون در وضعیتی قرار دارند که دیگر هیچ امیدی به قهرمانی این تیم نیست و نماینده سپاهان را باید به احتمال زیاد تیم سوم لیگ بیست و سوم نامید.


گرچه اتفاقاتی که در جریان حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا رخ داد تاثیربسیاری در روح و روان بازیکنان، مربیان و مسئولان این باشگاه گذاشت و حکم عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا تا حد زیادی روح و روان باشگاه نشین‌ها را به هم ریخت، اما این موضوع نباید دلیلی موجه بر ناکامی سپاهان در فصل جاری باشد و باید به ماجرای ناکامی زردپوشان در فصل جاری کاملا فنی نگریست.

هرچند که مورایس هرگز قبول ندارد که سپاهان یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر است و در نشست‌های خبری با خبرنگاران به دنبال توجیه ناکامی‌های تیمش است، اما به واقع دکترین او در فصل جاری و براثر شدن بسیاری از ستاره‌ها را باید یکی از مهم‌ترین دلایل ناکامی سپاهان در فصل جاری دانست.  

حال اینکه سپاهان برای فصل بعد سیاست‌ها خود را تغییر دهد بستگی به مدیران ارشد این باشگاه دارد، اما حقیقتا باشگاه قدیمی و باسابقه فوتبال ایران نیاز به تفکری تازه در نوع بستن تیم خود پیش از شروع لیگ برتر دارد و باید عمیقا از خرید‌های بی رویه خودداری کند.

کاری که امیرقلعه‌نویی در فصول قهرمانی با سپاهان انجام می‌داد و به جای تعدد خرید بازیکنان می‌کوشید فقط ۱۱ تا ۱۵ بازیکن درجه یک داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->