حمایت آمریکا از نتانیاهو در برابر تصمیم دیوان کیفری بین‌المللی برزیل در بیانیه‌ای با دولت و ملت ایران ابراز همدلی کرد گوترش شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد | تقویم انتخابات در جلسه سران قوا تصویب شد مولوی عبدالحمید شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت آمریکا شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت اردوغان در تماس با مخبر: ملت و دولت ترکیه در کنار ایران هستند ۱۳ شهید در جنایت هولناک ارتش رژیم صهیونیستی در «جبالیا» (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نخست‌وزیر روسیه: زندگی ابراهیم رئیسی، وقف خدمت به مردم بود لاپید: کابینه کنونی در جنگ پیروز نخواهد شد آغاز تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در قدس اشغالی + فیلم (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقتدی صدر: خداوند برادری، امنیت و استقلال را به ملت‌های عراق و ایران عنایت فرماید واکنش نخست وزیر ژاپن به شهادت رئیس جمهوری ایران ۸ تیر به‌عنوان روز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پیشنهاد شد عزای عمومی در لبنان؛ عراق، سوریه، پاکستان و هند چهارشنبه (۲ خرداد ۱۴۰۳) سراسر کشور تعطیل است حضور رئیس‌جمهور پاکستان در مراسم خاکسپاری رئیس‌جمهور ایران پرچم کنسولگری‌های مستقر در مشهد به حالت نیمه افراشته درآمد جلسه شورای معاونین وزارت خارجه به ریاست باقری برگزار شد لغو برگزاری کلیه نمایشگاه‌های مراکز استانی کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فرماندار مشهد: مشکل خاصی در شعب اخذ رای نداریم+ فیلم

  • کد خبر: ۲۲۷۰۳۷
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
فرماندار مشهد: مشکل خاصی در شعب اخذ رای نداریم+ فیلم
فرماندار مشهد گفت: در حال حاضر مشکل خاصی در شعب اخذ رای نداریم، اگرچه بارندگی‌های چند روز اخیر که رحمت الهی بود، برخی از جاده‌ها و مسیر‌های روستایی را دچار اشکال کرد، اما بلافاصله توسط ستاد بحران ترمیم شد و صندوق‌ها به روستا‌ها منتقل شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری امروز (۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳)، در محل ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه بخش‌ها، چه دولتی، چه خصوصی و چه مردم پای کار آمدند تا در ۲۱ اردیبهشت ماه مانند ۱۱ اسفند حماسه دیگری را به رخ جهانیان بکشانند. بنابراین از بعد انتخابات مرحله اول، تدابیری اندیشیدیم که بتوانیم انتخابات را در ۲۱ اردیبهشت ماه با شکوه و شعور و در سلامت، امنیت و رقابت برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه مردم استقبال بسیار خوبی کردند و با شعور پای صندوق‌های رای آمدند، عنوان کرد: در حال حاضر مشکل خاصی در شعب اخذ رای نداریم. اگرچه بارندگی‌های چند روز اخیر که رحمت الهی بود، برخی از جاده‌ها و مسیر‌های روستایی را دچار اشکال کرد، اما بلافاصله توسط ستاد بحران ترمیم شد و صندوق‌ها به روستا‌ها منتقل شدند.

داوری بیان کرد: ما تدابیر ویژه‌ای اندیشیدیم تا شعب ما راس ساعت ۸ صبح فعال شود که ۱۰۰ درصد شعب اخذ رای حوزه مشهد و کلات راس ساعت ۸ فعال شدند و هیچ شعبه غیرفعالی نداشتیم. روز گذشته تمام اقلام انتخاباتی از مخزن اصلی به فرعی انتقال داده شد و تا پاسی از شب این اقلام را بسته‌بندی و ساختاربندی کردند که از بامداد امروز تحویل نمایندگان فرماندار، هیئت نظارت و نیروی انتظامی شد تا به شعب منتقل کنند.

فرماندار مشهد ادامه داد: تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان شامل سازمان‌های آب، برق، گاز و به ویژه راهداری و شهرداری پای کار آمدند. ۱۸ هزار نفر در اجرا، نظارت و نیروی انتظامی امر انتخابات را در ۱۰۶۴ شعبه در حوزه انتخابیه مشهد و کلات بر عهده دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->