پیام تسلیت آیت‌الله وحید خراسانی درپی شهادت رئیس جمهور «اردوغان» در ترکیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد وزیر دفاع آمریکا: درباره علت سقوط بالگرد رئیس جمهور ایران اطلاعی نداریم | نقشی نداشتیم حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به موتورسیکلتی در جنوب لبنان (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اردوغان در ترکیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد مادورو در تماس با مخبر: آیت الله رئیسی نماد مقابله با یک‌جانبه‌گرایی در دوران معاصر بود رسانه عبری: حزب الله در حال انهدام شهرک‌های شمال است پیام تسلیت سیدحسن نصرالله به رهبر انقلاب حمایت آمریکا از نتانیاهو در برابر تصمیم دیوان کیفری بین‌المللی برزیل در بیانیه‌ای با دولت و ملت ایران ابراز همدلی کرد گوترش شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد | تقویم انتخابات در جلسه سران قوا تصویب شد مولوی عبدالحمید شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت آمریکا شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت اردوغان در تماس با مخبر: ملت و دولت ترکیه در کنار ایران هستند ۱۳ شهید در جنایت هولناک ارتش رژیم صهیونیستی در «جبالیا» (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نخست‌وزیر روسیه: زندگی ابراهیم رئیسی، وقف خدمت به مردم بود لاپید: کابینه کنونی در جنگ پیروز نخواهد شد آغاز تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در قدس اشغالی + فیلم (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقتدی صدر: خداوند برادری، امنیت و استقلال را به ملت‌های عراق و ایران عنایت فرماید
سرخط خبرها

«پوتین» نخست‌وزیر جدید روسیه را معرفی کرد

  • کد خبر: ۲۲۷۰۶۳
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
«پوتین» نخست‌وزیر جدید روسیه را معرفی کرد
رسانه‌های روسی اعلام کردند که رئیس‌جمهور این کشور نخست‌وزیر جدید را برای تأیید نهایی به پارلمان معرفی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه که روز سه‌شنبه با ادای سوگند، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست‌جمهوری خود را آغاز کرد، بار دیگر «میخائیل میشوستین» را به عنوان نخست‌وزیر دوره جدید این کشور به پارلمان معرفی کرد.

مطابق با قوانین روسیه، میشوستین که از سال ۲۰۲۰ سمت نخست‌وزیری را برعهده داشت، هم‌زمان با مراسم تحلیف پنجمین دوره ریاست جمهوری روسیه، استعفای کابینه خود را ارائه کرد. در صورت تأیید پارلمان، میشوستین دولت جدید روسیه را تشکیل می‌دهد.

ولادیمیر پوتین که در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه، با اکثریت آرا پیروز شد، روز سه‌شنبه با ادای سوگند در مراسم تحلیف در کاخ کرملین، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست‌جمهوری خود را آغاز کرد.

تاریخچه آئین برگزاری مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری به سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد. این سنت در سال ۲۰۲۴ نیز با حضور شماری از مقامات برجسته روسیه، قضات و اعضای پارلمان این کشور ادامه یافت. براساس اعلام دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به این مراسم دعوت شده بودند.

پوتین که در انتخابات ماه مارس با کسب ۸۷.۲۸ درصد آرا، قاطعانه به پیروزی رسید، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست‌جمهوری‌اش را شروع کرد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->