سردار غیاثی: شهید رئیسی به کنگره ملی ۱۸ هزار شهید استان خراسان رضوی رسید تولیت آستان قدس رضوی: حضور هیئت‌های خارجی در یادبود شهدای دولت، جایگاه رفیع نظام را نشان داد از سرتیپ‌دوم سیدطاهر مصطفوی، خلبان پرواز رئیس جمهور شهید چه می‌دانیم؟ دعای تبدیل مصیبت به جایگزین بهتر جایگاه مردم‌داری در باورهای اسلامی تابوت شهید و صندوق عهد برادری ایرانیان از سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس جمهور شهید چه می‌دانیم؟ درباره پاداش صبر بر سختی‌ها و مصائب | حکم خدا را امضا کنید پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی به سید حسن نصرالله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: سفرم به حج دستور شهید رئیسی بود + فیلم مراسم بزرگداشت شهدای خدمت با حضور جمعی از طلاب جهان اسلام در مشهد برگزار شد لباس شهادت قواره همه نیست رحمتی که مالک دل‌ها بود | درباره زندگی و زمانه شهید مالک رحمتی روایت دفن نایب‌التولیه‌ها در حرم مطهر رضوی مروری بر فعالیت‌های قرآنی شهید رئیسی | در رثای رئیس‌جمهور قرآنی حبیبِ امام رضا علیه السلام
سرخط خبرها

خدمت‌رسانی ویژه کفشداران حرم مطهر رضوی به زائران دهه کرامت

  • کد خبر: ۲۲۸۰۷۴
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
خدمت‌رسانی ویژه کفشداران حرم مطهر رضوی به زائران دهه کرامت
رئیس اداره کفشداران حرم مطهر رضوی از حضور خادمان این اداره در بیمارستان‌های سطح شهر و برخی شهرستان‌های استان خراسان رضوی و عیادت از بیماران خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد حلاجی‌استاد، رئیس اداره کفشداران حرم مطهر رضوی با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سال‌های گذشته، برنامه‌های مختلفی در حرم مطهر رضوی برای زائران و مجاوران در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: یکی از این برنامه‌ها عیادت از بیماران است و خادمان حرم مطهر با محوریت خادمان اداره کفشداری با حضور در بیمارستان‌های شهر و برخی شهرستان‌های استان خراسان رضوی، از بیماران عیادت و دلجویی می‌کنند.

وی دومین برنامه را همایش آزادسازی زندانیان غیرعمد عنوان کرد و افزود: در روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ همایشی برای آزادسازی زندانیان غیرعمد با همکاری ستاد دیه استان برگزار خواهد شد.

حلاجی به ارسال بسته‌های پستی نبات متبرک حرم مطهر به نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف سطح کشور اشاره کرد و یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌های این اداره، حضور کفشداران و خادمیاران بخش کتب انوار و شمیم رضوان در برنامه گلباران حرم مطهر در شب میلاد امام رضا(ع) است که بعد از نماز مغرب وعشا در صحن پیامبراعظم(ص) برگزار خواهد شد.

وی همچنین بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در شب و روز ولادت حضرت امام‌رضا(ع) نبات متبرک بین زائران در کفشداری‌ها توزیع می‌شود.

رئیس اداره کفشداران در ادامه با اشاره به توزیع بسته‌های گل خشک متبرک بین نمازگزاران نماز جمعه، یادآور شد: خادمیاران بخش شمیم رضوان اداره کشفداری‌های حرم مطهر امام رضا(ع) برای گل‌آرایی ویژه ایام دهه کرامت به‌ویژه گل‌آرایی خاص ضریح مطهر اقدام خواهند کرد.

حلاجی در پایان این گفت‌وگو، از زائران و مجاوران محترم حضرت رضا(ع) دعوت کرد تا با حضور در حرم مطهر در برنامه‌های معنوی مختلفی که برنامه‌ریزی شده است، شرکت کنند و از فیوضات این ایام مبارک بهره‌مند شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->