مخبر: حمایت از بازار بورس تداوم می‌یابد | اجرای قراردادها و توافقات خارجی پیگیری شود خاندوزی: شرط پایان خدمت برای مجوز کسب و کار حذف شد مصوبات مهم هیئت دولت برای حذف سخت‌گیری‌های صدور مجوز‌های کسب‌وکار ناتو از زلنسکی خواست در اجلاس امسال به فکر عضویت نباشد درخواست صلیب سرخ برای آتش بس فوری در غزه در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ با چه مدارکی می‌توان رای داد؟ کاخ سفید می‌گوید که حمله رفح عبور از خط قرمز بایدن نبوده است! وزیر کار: موضوع کالابرگ الکترونیک نیازمند برخی مجوزهاست معاون حقوقی رئیس جمهور شهید: اعضای شورای سران می‌توانند در انتخابات نامزد شوند سلاجقه: تعداد زیادی از سد‌های کشور سرریز شده‌اند باقری‌کنی: تبادل پیام برای رفع تحریم‌ها هیچ‌گاه قطع نشده است مراسم ترحیم مادر سید حسن نصرالله از سوی دفتر مقام معظم رهبری در قم واکنش رهبر کره‌شمالی به پرتاب ناموفق ماهواره شناسایی رئیس دفتر رئیس جمهور شهید: دولت بنای معرفی نامزد در انتخابات ندارد واکنش محمد مخبر به احتمال ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم طالبان ۶۰ هزار تُن نفت دریای آمو را به مبلغ ۳۳ میلیون دلار فروختند خزعلی: بدون رئیس‌جمهور خیلی سخت است، اما مصمم ادامه می‌دهیم سی‌ان‌ان آمریکا را رسوا کرد | کشتار رفح با بمب‌های آمریکایی صورت گرفت اوجی: ۲۳ پروژه کلان در کشور آماده بهره‌برداری است رادان: توجه به امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری مهم‌ترین مأموریت فراجاست
سرخط خبرها

عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه

  • کد خبر: ۲۲۸۲۰۳
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه
گروه‌های مقاومت فلسطین و در صدر آنها شاخه‌های نظامی جنبش حماس و جهاد اسلامی امروز (چهارشنبه) با انجام چند عملیات هماهنگ و مشترک ضربات سنگینی را به ارتش رژیم صهیونیستی در شمال و جنوب نوار غزه وارد کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این باره اعلام کرد: ما به همراه گردان‌های «مجاهدین» در عملیاتی مشترک یک تانک «مرکاوا» را در خیابان «ابوالعیش» اردوگاه «جبالیا» در شمال نوار غزه با گلوله ضد زره هدف قرار دادیم.

سرایا القدس همچنین اعلام کرد: مجاهدان ما ساختمانی را که توسط نیرو‌های ویژه اسرائیلی در مقابل یک درمانگاه در اردوگاه جبالیا اشغال شده بود، هدف قرار دادند. ما در ادامه عملیات‌های خود علیه اشغالگران به همراه گردان‌های «ناصر صلاح الدین»، یک نیروی ویژه صهیونیستی را که در ساختمانی در اردوگاه جبالیا مستقر شده بود با «راکت ۱۰۷» هدف قرار دادیم.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی همچنین گزارش داد: با رگبار گلوله‌های خمپاره کالیبر ۶۰، تیم پیاده نظام رژیم اشغالگر در مجاورت مسجد «الطابعین» در شرق «رفح» در جنوب نوار غزه را بمباران کردیم.

همزمان گردان‌های «شهید عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس نیز اعلام کرد که رزمندگان آن مواضع توپخانه رژیم اشغالگر را در شرق شهر جبالیا در شمال نوار غزه با خمپاره‌های کالیبر سنگین منهدم کردند.

در بیانیه گردان‌های القسام آمده است: یک بولدوزر اسرائیلی D ۹ را با راکت «الیاسین ۱۰۵» در شمال منطقه «المقبره» در شرق شهر رفح هدف قرار دادیم. رزمندگان ما همچنین در پاسخ به تجاوزات و کشتار‌های مستمر اسرائیل علیه غیرنظامیان در نوار غزه، پادگان نظامی «لیمان» در منطقه «الجلیل غربی» را با حمله موشکی متمرکز از جنوب لبنان بمباران کردند.

رزمندگان گردان‌های القسام در ادامه عملیات‌های خود تانک «مرکاوا ۴» رژیم صهیونیستی را در شرق شهر جبالیا با راکت الیاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند.

شاخه نظامی حماس در ادامه از منفجر کردن یک بمب «شواظ» در میان تجمع نظامیان صهیونیست در شرق اردوگاه جبالیا و هلاکت و زخمی شدن شماری از آنها خبر داد.

در همین راستا، نیرو‌های «شهید عمر القاسم» شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد: رزمندگان ما توانستند بمبی را در مجاورت مسجد «ابن تیمیه» در محله برزیل در شرق رفح منفجر کنند.

نیرو‌های شهید عمر القاسم همچنین اعلام کرد: با خمپاره‌های سنگین نیرو‌های اشغالگر و خودرو‌های نظامی آنها را در محور‌های پیشروی در محله‌های «السلام» و «الجینه» در شرق رفح هدف قرار دادیم.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->