ماجرای واریز علی‌الحساب مبلغ ۲۵ میلیون تومان به حساب کارمندان شهرداری چه بود؟ (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) آپارتمان‌های دوخوابه با رهن و اجاره مناسب در کدام مناطق مشهد یافت می‌شوند؟ (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) غلبه عرضه بر تقاضا در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) ریال دیجیتال چیست؟ + جزئیات و نحوه استفاده برداشت بیش‌از ۳ هزار تُن گل‌محمدی در خراسان‌رضوی اطلاعات بازار سهام (میزان سودآوری و وضعیت مالی) را کجا ببینیم؟ نوسان قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار در مشهد، امروز چگونه است؟ (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) جدیدترین وضعیت سد‌های کشور | آخرین وضعیت سد دوستی و طرق در مشهد و خراسان رضوی (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) + جدول قیمت امروز دلار، طلا، سکه، ارز و حباب سکه | ریزش سنگین قیمت رمزارز‌ها + نمای بازار ارز دیجیتال زعفران به کام هر کشوری جز ایران قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) | اختلاف قیمت نمایندگی و بازار آزاد خودرو‌های خارجی چقدر است؟ قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) | اختلاف ۳۸۰ میلیونی قیمت کارخانه و بازار آزاد تارا اتوماتیک آغاز ثبت آنلاین درخواست کارت سوخت برای خودرو‌های نوشماره پژمانفر: میزان خرابی خودرو‌های داخلی تقریبا ۳ برابر سایر کشورهاست هزینه ساخت مسکن متری چند میلیون است؟ سیگنال‌های عجیب سازمان بورس به بازار سرمایه واکنش قیمت دلار به اولین مناظره کاندیدا‌ها چه خواهد بود؟ (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) کدام دسته از کولر‌های آبی کارایی بهتری دارند؟ بازار خودرو در سراشیبی قیمت قرار گرفت (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) کنترل قیمت بلیت هواپیما از وزارت راه سلب شد شیب نزولی قیمت گوشت قرمز در مشهد (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) ۱۰ نوع واریزی به حساب مالیات ندارد + جزئیات قیمت هر کیلو گوشت دام زنده در عید قربان در بازار تهران چقدر شد؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

در خواست اتاق اصناف مشهد از واحد‌های صنفی برای کمک به سیل‌زدگان استان

  • کد خبر: ۲۲۸۷۳۹
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵
در خواست اتاق اصناف مشهد از واحد‌های صنفی برای کمک به سیل‌زدگان استان
رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: اصناف به یاری سیل‌زدگان شتافته‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، هادی مخملی در ارتباط با کمک اصناف به سیل زدگان مشهدی و استان خراسان رضوی تصریح کرد: به‌دنبال وقوع سیل در مناطقی از شهرمان و گرفتارشدن هم‌استانی‌ها و نیاز حادثه‌دیدگان به کمک‌های مردمی، با تشکیل ستاد بحران به طور مستمر مسئولان اتحادیه‌های صنفی و واحد‌های زیرمجموعه‌شان را برای کمک به سیل‌زدگان به یاری خواسته‌ایم.

وی اعلام کرد: البته اصناف در کمک به حادثه‌دیدگان سیل اخیر از دقایق ابتدایی این حادثه حضور پررنگی داشته‌اند و هر صنفی با توجه به تخصص خود بستری از امکانات وسیع را برای کمک آماده کرده‌اند؛ از جمله اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو و کارواش‌ها که با ارسال ماشین‌های سنگین و لودر به مناطق مختلف سیل‌زده از جمله منطقه سیدی، از ساعات ابتدایی بارش باران‌های اخیر به امداد و نجات حادثه‌دیدگان پرداختند. همچنین اتحادیه قالی‌شویی‌ها نیز فرش‌های خانوارهای سیل‌زده را به طور گسترده و به صورت رایگان شست‌وشو می‌دهند. اتحادیه خدمات خودرویی نیز در یک بسیج عمومی به طور گسترده در حال خدمات‌رسانی هستند.



رئیس اتاق اصناف مشهد افزود: اتحادیه کالا‌های خواب نیز با ارائه خدمات موردنیاز از جمله ارسال بموقع بیش از ۳۰۰ پتو به کمک شهروندان شتافتند.

مخملی افزود: از اصناف و بازاریان همیشه‌در‌صحنه مشهد می‌خواهیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن، کمک‌های غیرنقدی خود را نیز به شماره‌حسابی که به این امر اختصاص یافته‌ است و به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود، ارسال کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اتحادیه‌ها مجری تصمیمات ستاد بحران هستند و با بسیج عمومی و به‌طور گسترده در حال آماده‌باش و خدمت‌رسانی هستند تا با کمک هم بتوانیم از آلام مردم آسیب‌دیده در سیل اخیر کم کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->