آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد

  • کد خبر: ۲۲۹۴۰۹
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد
آتیلا حجازی برای نشستن روی نیمکت استقلال در بازی‌های لیگ برتر مجوز ندارد و قادر به همراهی این تیم نخواهد بود. استقلال تا پایان لیگ بدون سرپرست کارش را انجام خواهد داد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال تا پایان فصل بدون سرپرست در بازی‌های لیگ برتر حاضر خواهد شد. درحالی که زمزمه‌هایی پیرامون حل مشکل آتیلا حجازی به گوش می‌رسید، اما مشکل این چهره حل نشده و استقلال در بازی با نساجی نیز بدون داشتن سرپرست به میدان خواهد رفت.

البته مسئولان این باشگاه وظایف سرپرستی را به دوش کیانوش رحمتی انداخته‌اند تا مربی استقلال برای نوشتن نام تعویضی‌ها اقدام کند.  

هرچند که کیانوش رحمتی در برخی بازی‌ها به دلیل ناواردی در نوشتن برگه تعویض مشکلاتی برای استقلال ایجاد کرده و برگه تعویض را گاه اشتباه نگارش کرده، اما باشگاه استقلال چاره‌ای جز این ندارد و رحمتی باید تا پایان لیگ برتر وظیفه سرپرستی را انجام دهد.



استقلال تا پایان لیگ ۳ بازی در پیش دارد که ۲ بازی خارج از خانه است و رحمتی به عنوان مربی-سرپرست باید در این جایگاه عملکرد مطلوبی از خود به جا بگذارد.

هرچند که از باشگاه استقلال شنیده می‌شود آتیلا حجازی این باشگاه را در بازی‌های آتی همراهی خواهد کرد و کنار مجموعه خواهد بود، اما او به عنوان سرپرست قادر به همراهی استقلال در لیگ برتر نخواهد و بود و این عنوان به وی اختصاص نخواهد یافت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->