وزیر خارجه اسبق بوسنی و هرزگوین در منزل شهید امیرعبدللهیان سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت نام ۲۲ نفر قطعی شده است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نمی شود بر اساس دیدگاه امام خمینی (ره) به کدام کاندیدای رییس جمهوری رای دهیم؟ علت غیبت حسن روحانی در چند جلسه عمومی اخیر مشخص شد عبدالناصر همتی کیست؟ + جزئیات و زندگینامه باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان هدف ایران است سید حسن خمینی: امام خمینی (ره) روح استقامت و پایداری را به ملت‌ها داد آلمان خواستار بهبود وضعیت بشردوستانه در غزه شد رژیم صهیونیستی حومه حلب را بمباران کرد نتانیاهو: جنگ غزه ادامه خواهد داشت آرزوی یک کاندیدا: امیدوارم روزی مردم یک زن را بعنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره): رژیم صهیونیستی دارد تمام می‌شود، مردم دنیا دارند می‌بینند| ان‌شاءالله یک رئیس جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد + فیلم و عکس علی باقری راهی لبنان شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) روز پایانی ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تجمع و تقابل یهودیان موافق فلسطین و اسرائیل در خیابان‌های منهتن نیویورک + فیلم و عکس رسانه صهیونیستی: برخی سیاستمداران اسرائیلی بر لزوم توقف جنگ تاکید دارند اردوغان: باید نتانیاهو را متوقف کرد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا شد رسانه عبری: ارتش اسرائیل موافق و کابینه مخالف طرح بایدن است
سرخط خبرها

رفته بود آب بیاورد...

  • کد خبر: ۲۲۹۴۶۶
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴
رفته بود آب بیاورد...
هر پنجشنبه و جمعه سفر استانی و رویارویی نفس به نفسش با مردم دور افتاده‌ترین نقاط کشور را تا پیش از این در کمتر رئیس جمهوری دیده بودیم.

من که صبح گوشی ام را از شارژ می‌کشیدم و تا غروب یا وقت خواب شارژ داشت، من که هفته‌ای یک بسته اینترنت می‌خریدم و کفافم را می‌داد از دیروز حوالی ساعت ۴ تا الان سه بار گوشی شارژ کرده ام و دو بار بسته اینترنت خریده ام... ذره‌های شارژم... ذره‌های اینترنتم... ذره‌های وجودم دیروز تحلیل می‌رفت و تمام می‌شد در پی پیدا کردنش. در طول این چند ساعتی که بالگرد آقای رئیس جمهور گم شده بود من گیج و منگ بودم، هرچه کانال خبری بود عضو شدم، به هرکس می‌شناختم زنگ زدم و هیچ. دقیقا هیچ. 

یک مرضی دارم که وقتی اتفاقی مهیب این گونه و از این دست رخ می‌دهد توی کله ام می‌جورم می‌گردم ببینم کجای قصه حاضر با کدام کاشی تاریخ هم گُل است و انطباقی کم و بیش دارد و حیرتا که در این رفتن با این حجم مهابت و غریبی چند انطباق عجیب یافتم و این گزاره هزار بار در ذهنم تداعی شد که تاریخ تکرار می‌شود هر باری تازه‌تر و عجیب تر، آقای رئیس جمهور در جنگل خاطره شد، در سرما و باران و این خاطره شدن در جنگل من را یاد میرزا یونس سوخته سرایی یا همان میرزا کوچک خان انداخت که غریب و خسته و تنها لحظات آخرش را با خدای خویش تنها بود و به آغوشش پر کشید. 

قدر دیدن و شکر دیدن محرک عجیبی است، وقتی لیوان آب خنکی دست تشنه‌ای می‌دهی اگر تشکر کند و خداپدربیامرزی برایت بخواهد جگر تو هم خنک خواهد شد و اگر لیوان آب را که سر کشید طعن و لغز و لیچار بارت کند دلت می‌شکند و ممکن است اگر دوباره خواست، درنگ و تعلل کنی... درست عین امیرکبیر که رفاه و آسایش و کمال می‌خواست و طعنه می‌شنید و برایش حرف می‌ساختند. سید ابراهیم رئیسی را با طعنه زخم آجین کردند و انگار این زخم‌ها مصمم ترش می‌کرد برای خدمت. 

هر پنجشنبه و جمعه سفر استانی و رویارویی نفس به نفسش با مردم دور افتاده‌ترین نقاط کشور را تا پیش از این در کمتر رئیس جمهوری دیده بودیم. مردمی که تا قبل از دیدنش حتی یک بخشدار هم سرسراغی ازشان نگرفته بود، درددل با رئیس جمهور برایشان یک رؤیا بود. اینکه تقریبا هر روز در بمباران تهمت و طعنه و تکه باشی و باز از پا نیفتی و همه حرف‌ها را ندیده بگیری و کارت را بکنی. 

باد حرف‌ها را می‌برد و این ذات عمل است که می‌ماند و مثل خورشید جاودان است، خیلی دوست دارم در قیامت رویارویی آن‌هایی که شش کلاسه بودنش را، تهمت جلاد بودنش را و طعنه ناکارآمدی اش را در دهان آشنا و بیگانه انداختند با او ببینم و نظاره گر باشم. آقای رئیس جمهور رفته بود روی نقطه صفر مرزی سد افتتاح کند و برای مردمانش آب بیاورد. رفته بود آب بیاورد و غبار شد. حالا شما خودتان می‌فهمید اینجای متنم با کدام کاشی سرخ از تاریخ انطباق دارد. خودتان روضه سقا بخوانید من رمقی برای روضه خواندن ندارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->