آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعتراض پایه ‌های پرسپولیس به خلیلی

  • کد خبر: ۲۲۹۵۶۸
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰
اعتراض پایه ‌های پرسپولیس به خلیلی
باشگاه پرسپولیس با اعتراض تیم های پایه خود مواجه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس در سه ماه اخیر نتوانسته قرارداد بازیکنان و مربیان تیم‌های پایه خود را پرداخت کند و آنها بار‌ها به این مسئله اعتراض کرده اند.

حتی تغییر مالکیت هم باعث نشد پایه‌های پرسپولیس ۵۰ درصد از قرارداد دو فصل پیش و همچنین فصل قبل خود را دریافت کنند و در این مدت هر پولی بانک شهر به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کرده به دستور درویش یا به عنوان پاداش یا به عنوان دستمزد به تیم بزرگسالان پرداخت شده است.

اتفاقی که روز دوشنبه هم رخ داد و باعث شد این بار صدای بازیکنان و مربیان تیم‌های پایه پرسپولیس بلند شود. آنها در این زمینه محسن خلیلی مدیر آکادمی باشگاه خود را مقصر می‌دانند که پیگیر مطالبات شان نیست و فقط وعده می‌دهد. به هر شکل درویش در تازه‌ترین وعده اش به تیم‌های پایه باشگاهش از طریق خلیلی به آنها گفته است در بانک شهر حساب باز کرده و کارت هواداری بگیرند تا به زودی مطالبات دو فصل گذشته خود را دریافت کنند.

 جالب اینکه قرارداد بازیکنان پایه پرسپولیس به ۵۰ میلیون تومان در سال هم نمی‌رسد و گرانترین مربی این تیم هم صد میلیون تومان قراردادش است در حالی که پاداش‌های برد تیم بزرگسالان پرسپولیس برای هر بازی ۲۰ میلیون تومان است که بعد از هر پیروزی به آنها پرداخت می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->