آیت‌الله علم‌الهدی: رئیس‌جمهور اگر ساده‌زیست باشد، مردم در رفاه هستند مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مشهد برگزار شد اعلام ویژه‌برنامه بزرگداشت سالگرد ارتحال امام‌خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد در حرم امام‌رضا(ع)   فرصت انابه همه چیز درباره روز دحوالارض | اعمال و توصیه‌های بزرگان ویدئو | ائمه معصومین(ع) هادیان همه بشریت در مسائل دین و دنیا هستند ویژه برنامه‌های سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حرم مطهر رضوی اعلام شد آمار زائران ایرانی در حج از ۵۳ هزار نفر گذشت (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در مشهد بازدید تولیت آستان قدس رضوی از پروژه‌های عمرانی حرم امام‌رضا(ع) بارگاه منور رضوی، غرق در ماتم و نیایش در سوگ شهادت ثامن‌الحجج(ع) «انتظار»؛ سرمایه بشر برای ساخت جامعه مهدوی دکتر حسن انصاری: راه اصلاح و نوگرایی دینی از فقه و اجتهاد فقهی شروع می‌شود ارائه خدمات ویژه به زائران در مسیر‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع) صحن و بارگاه ملکوتی رضوی در روز زیارتی امام‌رضا (ع) رنگ عزا به خود گرفت | چرا ماه ذی‌القعده را ماه امام‌رضا (ع) می‌نامند؟ ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در روز زیارتی امام رضا (ع) اعلام شد آداب بیست و سوم ذی القعده روز مخصوص زیارتی امام رضا (ع) + اعمال و ادعیه «شب شعر مکتب خدمت» نقش تبیینی در شناخت چهره شهید جمهور دارد ویژه برنامه‌های حرم امام رضا (ع) در روز زیارتی شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) تلاش برای نجاتِ اسناد شهدای دفاع مقدس
سرخط خبرها

دولت شهید آیت الله رئیسی برای خدمت به مردم سر از پا نمی شناخت

  • کد خبر: ۲۲۹۵۹۴
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
دولت شهید آیت الله رئیسی برای خدمت به مردم سر از پا نمی شناخت
مدیر حوزه علمیه اهل سنت احناف خواف گفت: دولت سیزدهم با الگو از خصوصیت آن شهید اهتمام خاصی به رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، مولوی حبیب الرحمن مطهری سه شنبه شب در آیین بزرگداشت شهادت شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت در خواف، دغدغه مندی برای خدمت گذاری صادقانه به مردم را از خصوصیات مهم شهید رئیسی ذکر کرد و افزود: دولت سیزدهم با الگو از خصوصیت آن شهید اهتمام خاصی به رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم دارند.

وی اضافه کرد: شهید آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم برای خدمت به مردم سر از پا نمی شناختند و همه روزهای هفته و حتی روزهای تعطیل و در سفرهای استانی وقت خود را صرف این مهم می کردند.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت احناف خواف گفت: خدمت به مردم نوعی عبادت است و هر کسی که به کشور و جامعه خدمت کند محبوب پروردگار متعال و مردم قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: مهمترین وظیفه مسوول در نظام اسلامی و از جمله ریاست جمهور خدمت گذاری است و مانند یک پدر مهربان باید دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشد و شهید آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم به خوبی به این وظیفه خود عمل کردند.

مولوی مطهری با اشاره به اینکه پروردگار متعال به پاس زحمات و خدمات شهید رئیسی و همراهان وی در خدمت به مردم سعادت شهادت را نصیبشان کرد، گفت: خداوند در آیات متعدد در قرآن کریم به مقام بالای شهادت تاکید بسیار دارند و آیت الله رئیسی به این سعادت دست یافت.

وی تاکید کرد: مسوولان کشور باید با الگو از روحیه خدمت گذاری شهید آیت الله رئیسی خدمت گذار واقعی مردم و دغدغه اصلی آنان رفع مسائل و مشکلات آحاد مختلف جامعه باشد.

وی تحکیم وحدت بین شیعه و سنی را از نیازهای مهم جامعه اسلامی برشمرد و گفت: شیعه و سنی با هم برادر و برابر هستند در کنار یکدیگر در پیروزی انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف آن نقش مهمی داشتند و باید از هر گونه مصادیق تفرقه آمیز که خواست دشمنان است، پرهیز کرد.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->