سرخط خبرها

ماجرای ممنوع التصویری گوهر خیراندیش و توقیف سریال زیرخاکی+عکس

  • کد خبر: ۲۴۹۰۸
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
  • ۲
ماجرای ممنوع التصویری گوهر خیراندیش و توقیف سریال زیرخاکی+عکس
گوهر خیراندیش با انتشار پستی در اینستاگرام خود به حواشی فراوانی که درباره پخش شدن یا نشدن سریال «زیرخاکی» پیش آمد، واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، خبری در فضای مجازی کنداکتور رمضانی سیما را تحت‌الشعاع قرار داد: “توقیف زیرخاکی”. سریالی که جلیل سامان کارگردانی کرده و بازیگران صاحب‌نامی هم دارد. تیزر این سریال و اخبار مربوط به آن بارها از تلویزیون و رسانه‌های جمعی پخش شده و مردم در جریانش قرار گرفته‌اند. سؤال بسیاری این است که چرا توقف؟

خبر توقیف احتمالی “زیرخاکی” ربطی به محتوا و ممیزی ندارد، اما ظاهراً برمی‌گردد به رفتار حاشیه‌ساز گوهر خیراندیش بازیگر این سریال که چندی پیش به مراسم ازدواج دخترش در خارج از کشور رفته بود.

 

ماجرای ممنوع التصویری گوهر خیراندیش و توقیف سریال زیرخاکی+عکس


تکلیف سریال "زیرخاکی" تلویزیون مشخص شد


در پی این حواشی گوهر خیراندیش در اینستاگرام نوشت: 

سلام عزيزانم شب بخير ... خوشحالم كه مسئولان ذيربط با درايت و هوشمندى به حاشيه ها اهميت ندادند. و سريال " زير خاكى " پس از ماهها تلاش باحضور ١٥٠ نفر عوامل زحمت كش و هنرمند در اين شبها بروى آنتن ميرود. بياييم همگى همت و توان خود را صرف برداشتن باری از دوش و جان و روان مردمی کنيم که در این روزهای بحرانی و پرمشکل نیاز به کمک و همدلی و تقویت روحیه دارند .

اميدوارم اين سريال بتواند در چنین روزهای متلاطمی در مردم اندکی شوق، شادی و امید ایجاد کند و من هم سهمی در ایجاد این احساسات مثبت داشته باشم. به جای حاشیه‌سازی بیاييم همه همین را برای جامعه نیازمندمان آرزو کنیم. مهم نیست که من ممنوع‌الکار شوم یا نشوم.

پ.ن:
وچه خوبِ است كه نسبت به كسانى كه با ناآگاهى و بدون عاقبت انديشى با انتشار عكس و فيلم به حريم خصوصى ديگران تجاوز ميكنند. واكنش نشان داده و آنهارا محكوم كنيم. 

 

واکنش گوهر خیراندیش به حواشی توقیف سریال زیرخاکی
ماجرای ممنوع التصویری گوهر خیراندیش و توقیف سریال زیرخاکی+عکس
 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ویدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
1
1
و جالب اینجاست که برای بیشتر هنرپیشگانی که این گونه دست درازی به حریم خصوصیشان رخ داده دقیقا زمانی بوده که در اوج دوران کاریشان بوده اند و از بسیاری از رقیبانشان پیشی گرفته بودند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
درست نیست شما با این کارتون بهترین و باشخصیت ترین بازیگرهارو دارین کم کم کنار میزارید و بازیگرانی رو روی کار میارید که خودشون کلی حاشیه دارن .کلا عفاف و حجاب رو ازبین بردین یه نگاه کلی از اول قرنطینه به فیلما و سریالایی که گذاشتید بندازید متوجه میشین .اون موقع به فکر جوانانبودید چه جوری ماه رمضان تازه یادتون اوفتاده .شما اهل رسانه کسی رو بهتر از خانم گوهر خیر اندیش و مداح بزرگ محمود کریمی نمیتونید پیدا کنید چون اونا واقعا دلی کار کردن که بر دل نشستن من دست هر دوی این بزرگواران رو میبوسم و میفشارم .خداوند حافظشون باشه .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->