سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ مطالبات مردم تپه سلام، مهدی و شهرک قدس مشهد در طرح شهید اصلانی حفاظت از کمربند سبز برای جلوگیری از تغییر کاربری پیام تسلیت شهردار مشهد در پی جان باختن تعدادی از شهروندان در سیل اخیر قدردانی شهردار مشهد از خادمان شهری پس از بارش سیل‌آسای امروز | شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند + فیلم گزارش ۳۱ نقطه آبگرفتگی معابر در سطح شهر مشهد طی بارندگی امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آماده‌باش نیرو‌های خدمات شهری تا بازگشت کامل مشهد به شرایط عادی + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۲ میلی‌متر بارش در مشهد طی ۳۰ دقیقه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد مقدس: آب‌گرفتگی سطح شهر در حال کنترل است + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکنون حدود ۵ هزار زائر پیاده وارد مشهد شدند (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی ویژه مترو مشهد به سمت فرودگاه و راه‌آهن + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت سرخس پس از بارش باران و جاری شدن سیل از زبان فرماندار | خسارت مالی، نامعلوم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پس از باران سیل آسا شهر در آرامش نسبی است| خسارت جانی در سیل مشهد نداشتیم(۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
مدیر روابط عمومی شرکت آبفای مشهد:

۱۵۰۰ کیلومتر تا پایان شبکه جمع‌آوری فاضلاب مشهد باقی مانده است

  • کد خبر: ۲۶۶۸۶
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
۱۵۰۰ کیلومتر تا پایان شبکه جمع‌آوری فاضلاب مشهد باقی مانده است
طرح جمع‌آوری فاضلاب مشهد ۷۸ درصد جمعیت این شهر را زیر پوشش قرار داده است و طول شبکه آن تا کنون به بیش از ۳۳۵۰ کیلومتر رسیده است.
سمیرا شاهیان/ شهرآرانیوز، مدیر روابط عمومی شرکت آبفای مشهد با بیان این خبر افزود: طول شبکه فاضلاب این شهر در افق طرح، ۴۸۰۰ کیلومتر است که با احتساب خطوط اجرا شده، کمتر از ۱۵۰۰ کیلومتر تا پایان اجرای این پروژه در مشهد باقی مانده است.
عباس اسحاقیان با اشاره به بخش‌هایی از مشهد که شبکه جمع‌آوری فاضلاب در آنجا اجرا شده است، گفت: پروژه بزرگ جمع‌آوری فاضلاب در هسته مرکزی مشهد، کامل انجام شده و در بخش‌هایی از حاشیه شهر و محلاتی مثل سیدی و کشاورز و رجایی و باهنر باقی مانده است.
ظرفیت تصفیه‌خانه‌های مشهد
مدیر روابط عمومی شرکت آب‌وفاضلاب مشهد درباره ظرفیت اسمی تصفیه‌خانه‌های این شهر بیان کرد: اکنون ۵ تصفیه‌خانه فعال با حجم ۲۶۳ هزار مترمکعب در شبانه‌روز داریم که پساب جمع‌آوری شده در شبکه فاضلاب کلان‌شهر مشهد را در خود جای می‌دهند.
اسحاقیان به ظرفیت هر کدام از این تصفیه‌خانه‌ها اشاره و اظهار کرد: تصفیه‌خانه اولنگ یک با ۱۵ هزار مترمکعب، تصفیه‌خانه اولنگ دو با ۶۵ هزار مترمکعب، تصفیه‌خانه پرکند‌آباد یک با ۱۵ هزار مترمکعب، تصفیه‌خانه پرکند‌آباد دو با ۲۵ هزار مترمکعب، تصفیه‌خانه خین‌عرب با ۶۰ هزار مترمکعب و تصفیه‌خانه التیمور با ۶۵ هزار مترمکعب در حال کار هستند.
او درخصوص تصفیه‌خانه‌های در حال ساخت نیز گفت: ۲ تصفیه‌خانه در مشهد با ظرفیت ۱۴۰ هزار مترمکعب در حال ساخت است که پس از تکمیل این ۲، تا افق طرح فقط برای ۶۶ هزار مترمکعب پساب به ساخت تصفیه‌خانه نیاز داریم.
مدیر روابط عمومی شرکت آبفای مشهد در پایان با اشاره به اینکه تمرکز اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در حاشیه شهر است، اظهار کرد: برنامه این شرکت برای امسال اجرای ۱۵۰ کیلومتر از طرح جمع‌آوری فاضلاب است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->