احمدی‌نژاد داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری شد آغاز چهارمین روز ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) حمله دوباره ارتش یمن به ناو هواپیمابر آیزنهاور در دریای سرخ (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان اسرائیلی در تل آویو + فیلم فراخوان عراق برای تشکیل ائتلاف رسانه‌ای بین‌المللی با هدف افشای جنایات رژیم صهیونیستی سناتور آمریکایی: نتانیاهو یک جنایتکار جنگی است و نباید به کنگره دعوت شود حمله رژیم صهیونیستی به بعلبک لبنان یکی از رهبران حماس: ما به دنبال توافق کامل هستیم وکیل ترامپ: حکم دادگاه، شرکت دونالد ترامپ در انتخابات را متوقف نخواهد کرد منابع انگلیسی از وقوع حادثه در دریای سرخ خبر دادند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) حمله حزب الله لبنان به مقر توپخانه رژیم صهیونیستی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کاردار سوئد به وزارت امور خارجه احضار شد سازمان ملل: غزه به ویرانه تبدیل شده است تظاهرات هزاران شهرک‌نشین در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی باقری: پیوندهای قلبی بین ملت‌های ایران و بوسنی وهرزگوین انکارناپذیر است روسیه: ۱۵۰ اسیر اوکراینی و روسی مبادله شدند رسانه صهیونیستی: تل‌آویو توقف جنگ در مرحله دوم توافق را پذیرفته است معترضان خیابان‌های سراسر سرزمین‌های اشغالی را بستند یمن: تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن بدون پاسخ نخواهد ماند پیام تسلیت السیسی به مخبر
سرخط خبرها

بازتاب رسانه‌ای سخنان رهبر انقلاب در خصوص جورج فلوید

  • کد خبر: ۲۸۹۹۱
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
بازتاب رسانه‌ای سخنان رهبر انقلاب در خصوص جورج فلوید
رهبر معظم انقلاب حوادث جاریِ این روزهای آمریکا را بروز واقعیات پنهان نگه ‌داشته‌شده‌ آمریکا دانستند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی امروز (چهارشنبه) به مناسبت سی و یکمین سالروز رحلت امام خمینی (ره) به قتل شهروند سیاهپوست آمریکایی توسط افسر پلیس این کشور اشاره کردند که مورد توجه رسانه‌های غربی قرار گرفت.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در سخنرانی زنده تلویزیونی به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، حوادث جاریِ این روز‌های آمریکا را بروز واقعیات پنهان نگه داشته‌شده آمریکا دانستند.

خبرگزاری اسوشیتدپرس با مورد توجه دادن این بخش از سخنان ایشان نوشت: رهبر عالی ایران در خصوص قتل جرج فلوید به واشنگتن بخاطر اتخاذ سیاست‌های فریبنده در مسائل حقوق بشری انتقاد کرد.

به نوشته این خبرگزاری، آیت الله خامنه‌ای خطاب به آمریکا اظهار داشت که آن‌ها مردم را آشکارا می‌کشند و درحالیکه ادعای حمایت از حقوق بشر دارند، عذرخواهی هم نمی‌کنند.

آیت الله خامنه‌ای افزود: انگار آن مرد سیاهپوست که کشته شد، بشر نبوده است.

این خبرگزاری با اشاره به بخش پایانی صحبت‌های رهبر انقلاب در مورد جمله "نمی توانم نفس بکشم" نوشت: آیت الله خامنه‌ای گفت که این چیز جدیدی نیست؛ این طبیعت آمریکا است؛ این کاری است که آمریکایی‌ها با تمام دنیا کرده‌اند.

خبرگزاری فرانسه نیز با بازتاب سخنرانی حضرت آیت الله خامنه‌ای، اظهارات ایشان در مورد سوء مدیریت آمریکا در مبارزه با ویروس کرونا همزمان با موضوع فلوید را منتشر کرد.

به نوشته این خبرگزاری، آیت الله خامنه‌ای گفت که مدیریت رهبران آمریکا در موضوع ویروس کرونا آن‌ها را در سراسر دنیا رسوا کرده است.

این خبرگزاری به نقل از رهبر انقلاب نوشت که قتل مرد سیاهپوست غیرمسلح توسط پلیس آمریکا چهره حقیقی سران ایالات متحده و ظلم آن‌ها علیه مردم جهان از جمله کشور خودشان را نشان داد.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->