در دیدار باقری کنی و رئیس اتحادیه میهنی کردستان عراق چه گذشت؟ برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما | امروز (شنبه، ۲۶ خرداد ۱۴۰۳) جهاد اسلامی: هدف اصلی اسرائیل و آمریکا شکست مقاومت است حزب الله امروز بیش از ۶۰ راکت به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) وحیدی: دیگر نمی توانیم اتباع غیرمجاز را بپذیریم حملات موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌ نشین سدیروت حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر اشغالی حیفا طوفان بشری مردم یمن در حمایت از غزه قالیباف در میزگرد اقتصادی: نیازمند مدیری قوی در دولت هستیم + فیلم زاکانی: رفع مشکلات معیشتی مردم را دنبال می‌کنیم + فیلم پزشکیان: باید به شایستگان در سراسر کشور اجازه خودنمایی بدهیم ضربات سنگین گردان‌های القسام به صهیونیست‌ها جلیلی: در ۸ سال قبل از دولت سیزدهم، رشد اقتصادی یا صفر بود یا منفی عمار حکیم: هم‌افزایی میان ایران و عراق به نفع جهان اسلام و کشورهای منطقه است گروه ۷: آنروا باید بدون هیچ مانعی در غزه فعال باشد کامرون: گسترش جنگ در غزه به نفع هیچ‌کس نیست آمریکا یک گروه افراطی اسرائیلی را تحریم کرد صهیونیست‌ها دو اسیر دیگر خود را در غزه عمدا کُشتند بارزانی: روابط مستحکم و تاریخی با ایران داریم مخبر: هرچه سریع‌تر به آسیب دیدگان سیل چالوس رسیدگی شود | آمادگی همه‌جانبه برای حوادث احتمالی آینده
سرخط خبرها

ظریف خطاب به ترامپ: ایران و دیگر طرف‌های برجام هیچ‌گاه میز مذاکره را ترک نکردند

  • کد خبر: ۲۹۱۷۷
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
ظریف خطاب به ترامپ: ایران و دیگر طرف‌های برجام هیچ‌گاه میز مذاکره را ترک نکردند
زمانی که شما وارد دفتر (کاخ سفید) شدید ما صاحب یک توافق بودیم. ایران و دیگر طرف‌های برجام هیچ‌گاه میز (مذاکره) را ترک نکردند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، ساعاتی پس از پیشنهاد تلویحی دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا به تهران برای مذاکره، اعلام کرد که ایران و دیگر طرف‌های برجام هیچ‌گاه میز مذاکره را ترک نکردند.

ظریف با اشاره به پایبندی ایران به توافق هسته‌ای و بدعهدی  آمریکا در خروج از این توافق، در صفحه رسمی توئیتر خود خطاب به ترامپ نوشت: زمانی که شما وارد دفتر (کاخ سفید) شدید ما صاحب یک توافق بودیم. ایران و دیگر طرف‌های برجام هیچ‌گاه میز (مذاکره) را ترک نکردند.

وزیر امور خارجه ایران در خصوص مشاوران ترامپ که از زمان ریاست جمهوری وی تا به حال اغلب آن‌ها کنار گذاشته شدند، اضافه کرد: مشاوران شما (که اغلب تابه‌حال اخراج شدند) قمار احمقانه‌ای انجام دادند. این به شما بستگی دارد که چه زمانی بخواهید آن را اصلاح کنید.

ساعاتی پیش رئیس جمهوری آمریکا در صفحه رسمی توئیتر خود علاوه بر تشکر از ایران برای آزادسازی مایکل وایت زندانی آمریکایی خطاب به مقامات ایرانی گفت که «برای رسیدن به توافق بزرگ تا بعد از انتخابات آمریکا منتظر نمانید».

وی همچنین با ادعای اینکه در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا پیروز خواهد شد، اضافه کرد: به توافق بهتری دست خواهید یافت.

منبع: ایرنا 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->