آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
انتقاد سازمان بهداشتی جهانی از هواداران فوتبال

هواداران ناپولی کرونا را فراموش کردند + عکس

  • کد خبر: ۳۰۹۷۰
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
هواداران ناپولی کرونا را فراموش کردند + عکس
سازمان بهداشت جهانی به انتقاد از رفتار هواداران ناپولی بعد از قهرمانی در جام حذفی ایتالیا پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، فینال جام حذفی ایتالیا چهارشنبه شب بین دو تیم یوونتوس و ناپولی در المپیکو رم برگزار شد و شاگردان جنارو گتوزو با پیروزی ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی فاتح این رقابت‌ها شدند.

 

بعد از این قهرمانی جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر در خیابان های ناپل شروع به جشن و پایکوبی کردند و قهرمانی تیمشان در این رقابتها را جشن گرفتند. رانیری گورا دستیار رییس سازمان بهداشت جهانی این رفتار هواداران ناپولی بعد از قهرمانی در جام حذفی ایتالیا را محکوم کرد.

 

هواداران ناپولی کرونا را فراموش کردند + عکس

 

گوآرا به برنامه تلویزیونی Agora گفت: "من دوست ندارم بار دیگر چنین صحنه هایی را ببینم. دیدن این تصاویر خیلی ناراحت کننده بود و من واقعا ناراحت شدم. امیدوارم چنین رفتارهایی دیگر تکرار نشود. وضعی که در ناپولی بود اسفناک بود و متاسفانه فکر کنم این اتفاق باعث شود مشکلات زیادی در زمینه شیوع ویروس کرونا ایجاد کند.

 

هواداران ناپولی کرونا را فراموش کردند + عکس

 

ناپولی از سال ۲۰۱۴ نتوانسته بود قهرمانی را در فوتبال ایتالیا تجربه کند. این تیم در سال ۲۰۱۴ توانسته بود کوپا ایتالیا و سوپرکاپ را به دست بیاورد. حالا جنارو گتوزو توانست در ۱۷ حضور روی نیمکت مربیگری ناپولی این تیم را به قهرمانی برساند تا نشان دهد ظرفیت های بالایی در مربیگری دارد. تیم او به این ترتیب به فینال سوپرکاپ ایتالیا نیز رسیده است و این فرصت برای او فراهم است تا دومین جام دوران مربیگری خود را نیز به دست بیاورد.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->