سعید جلیلی در شبکه‌های اجتماعی خارجی حساب کاربری ندارد ضمیر کابلوف تسلط کامل طالبان بر افغانستان را برای روسیه مهم دانست سخنگوی ستاد انتخابات: داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۱۲ نفر شدند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) افزایش آمار قربانیان جنگ غزه اطلاعیه شرکت برق تهران درباره قطع برق ستاد انتخابات کشور پس از پیشنهاد بایدن؛ گوترش روی برقراری صلح بلندمدت در غزه حساب باز کرده است چهاردهم خرداد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم امام(ره) سخنرانی می‌کنند اجرای طرح «یادگار ابراهیم» با افتتاح ۱۰۹ پروژه استانی در خراسان‌رضوی | آغاز عملیات اجرایی قطار سریع‌السیر تهران-مشهد + فیلم باقری‌کنی: امروز غزه مهم‌ترین مسئله جهان است طحان نظیف: طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری و بودجه ۱۴۰۳ تایید شد قالیباف: امروز همه جوانان دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند آمادگی اتحادیه اروپا برای حمایت مالی از تشکیلات خودگردان فلسطین و آنروا آخرین اخبار از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + فیلم موافقت نتانیاهو با پیشنهاد تیم مذاکره کننده برای دستیابی به توافق مبادله اسرا حمله حزب الله با موشک «برکان» به پادگان صهیونیستی «برانیت» + فیلم (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) خانواده اسرای اسرائیلی: کابینه نتانیاهو تصمیم به قربانی کردن گروگان‌ها گرفته است رایزنی آل ثانی و باقری درباره راه‌های گسترش روابط ایران و قطر واکنش قالیباف به دعوت نمایندگان برای نامزدی ریاست جمهوری
سرخط خبرها

حمله توییتری جلیلی به ظریف

  • کد خبر: ۳۱۰۲۶
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
  • ۳
حمله توییتری جلیلی به ظریف
کسانی که دنبال مذاکره مجدد با آمریکا هستند، مگر دفعات قبل چه فرجامی به ارمغان آوردند؟

به گزارش شهرآرانیوز، سعید جلیلی در صفحه شخصی‌اش در توئیتر نوشت: «بدتر از فشار اقتصادی دشمن، آن است که کسانی در داخل کشور با آنکه شاهد این دشمنی آشکار هستند، می‌گویند اگر لازم باشد مجددا مذاکره خواهیم کرد؛ مگر دفعات قبل که لازم دیدید، چه فرجامی را به ارمغان آوردید؟ ‌»

این توییت تند جلیلی درحالی مطرح شد که ظریف وزیر خارجه کشورمان در گفتگویی تاکید کرده بود: «من طرفدار منافع ملی ایران هستم. اگر منافع ملی ایران و مردم مستلزم این باشد که مذاکره بکنیم، مذاکره می‌کنم. در هیچ مذاکره‌ای شما نمی‌توانید به طرف مقابل‌تان اعتماد کنید. روابط بین‌الملل بر اساس بی‌اعتمادی است. برای همین است اگر قرار بود به کسی اعتماد کنیم، برجام ۱۵۰ صفحه نمی‌شد بلکه دو صفحه می‌شد که ما می‌گفتیم ما سلاح هسته‌ای نمی‌خواهیم و آنها هم می‌گفتند تحریم‌ها را برمی‌داریم.»

ظریف تاکید کرده بود: «با اعتماد در روابط بین‌الملل سازگاری ذهنی ندارم. با ضد این و آن بودن موافق نیستم. معتقدم منافع ملی را باید دنبال کنیم و اگر روزی این منافع ملی مستلزم آن است که مذاکره کنیم، این کار را انجام دهیم؛ البته بعد از اینکه همه مقام‌های کشور مذاکره را تایید کردند.»

منبع: همشهری آنلاین 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارونقى
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
اقاى دكتر جليلى در حد خودشان به اقاى ظريف حمله كرد - رونق بازار آفتاب نكاهد
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
دمش گرم ادم عاقل از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه مگه اینکه یاادم نباشی یاعاقل نباشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
1
شب پره گر وصف افتاب نداند
( سعدى)
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->