نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سوئیس و مجارستان در یورو۲۰۲۴ والیبالیست ۲۱ ساله مشهدی در تور شهداب نتیجه و ویدیو خلاصه بازی شهرداری گرگان و هیروشیما ژاپن در رده‌بندی آسیا | شاگردان هاشمی، چهارم آسیا شدند پخش زنده بازی اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین استقلال جای حسینی دروازه‌بان خارجی می‌آورد پخش زنده بازی مجارستان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین احتمال جدایی یامگا و ۱۱ بازیکن استقلال هزینه ۲۵۰ میلیاردتومانی قایدی برای استقلال با اجرای طرح مولدسازی در ورزش، تا یک دهه آینده از توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بی‌نیاز خواهیم بود دعوت از قلعه‌نویی برای حضور در مراسم قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی بازگشت سید مهدی رحمتی به مربیگری؟ شرط ۱۲ میلیاردی بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس! حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا قطعی شد؟ سهمیه المپیک نوشاد عالمیان قطعی شد گزینه پرسپولیسی در راه ملوان | علیپور سرباز می‌شود؟ بازگشت قایدی به استقلال کلید خورد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و اسکاتلند در یورو۲۰۲۴| ژرمن‌ها خوب شروع کردند تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ | اولین جدال گروه مرگ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی | طلایی‌پوشان یک قدم تا فینال و قهرمانی توهین عجیب کریمی، مدیرعامل سابق استقلال به زنان!
سرخط خبرها

استعفای وکلای ایرانی در پرونده ویلموتس

  • کد خبر: ۳۱۱۶۹
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
استعفای وکلای ایرانی در پرونده ویلموتس
دو وکیل ایرانی فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس استعفا کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا شاه‌منصوری و علی ملیح‌زاده دو وکیل فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس، امروز کناره‌گیری خود در خصوص این پرونده را اعلام کردند.

 

پیگیری‌ها نشان می‌دهد هر دو از برخی رفتارهای مسئولان فدراسیون ناراحت هستند. ضمن آنکه مشکلات مالی نیز باعث شد تا طرفین قید همکاری با فدراسیون را زده و امروز به صورت شفاهی این پیغام را به مسئولان فدراسیون بدهند که از این سمت کناره‌گیری کردند. قرار است استعفای کتبی این دو نفر فردا به مسئولان فوتبال ارائه شود.

 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->