شلیک ده‌ها موشک به جولان اشغالی | آتش در کریات شمونا (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب الله لبنان توسط ارتش رژیم صهیونیستی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) باقری: روابط ایران و عربستان در مسیر درست قرار دارد شهادت مستشار نظامی ایران در سوریه در طی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) چه زمانی اسامی افراد تایید صلاحیت‌شده انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ اعلام می‌شود؟ داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از کدام جریان‌های سیاسی هستند؟ وزیر کشور: ۸۰ نفر از مراجعین موفق به ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری شدند چه کسانی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند؟ ماجرای خبر درگذشت «اسماء اسد» همسر بشار اسد چیست؟ قاضی‌زاده هاشمی: دیوار میان مردم و دولت را بر میدارم + فیلم مهرداد بذرپاش: وقت کم است | اقدامات شهید رئیسی را ادامه می‌دهم + فیلم محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نکرد آخوندی: من نگران ایرانم + فیلم قالیباف: اگر معتقد نبودم مشکلات قابل حل هستند هرگز وارد عرصۀ رقابت نمی‌شدم + فیلم وزیر خارجه اسبق بوسنی و هرزگوین در منزل شهید امیرعبداللهیان سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت نام ۲۲ نفر قطعی شده است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نمی شود بر اساس دیدگاه امام خمینی (ره) به کدام کاندیدای رییس جمهوری رای دهیم؟ علت غیبت حسن روحانی در چند جلسه عمومی اخیر مشخص شد عبدالناصر همتی کیست؟ + جزئیات و زندگینامه
سرخط خبرها

دستور جلب و اعلام وضعیت قرمز برای ۳۶ نفر از متهمان ترور سردار سلیمانی

  • کد خبر: ۳۲۲۶۲
  • ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
دستور جلب و اعلام وضعیت قرمز برای ۳۶ نفر از متهمان ترور سردار سلیمانی
دادستان تهران از صدور دستور جلب برای ۳۶ نفر از متهمان ترور سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی القاصی مهر دادستان تهران در حاشیه جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیگیری پرونده ترور سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد: ۳۶ نفر از افرادی که در ترور حاج قاسم مباشرت، مبادرت و آمریت داشتند، اعم از مسئولان سیاسی و نظامی آمریکا و دیگر دولت‎ها شناسایی شدند که توسط مقام قضایی برای آن‌ها دستور جلب و اعلام وضعیت قرمز از طریق پلیس بین الملل صادر شده است.

 

وی عنوان اتهامی این افراد را «قتل» و «اقدام تروریستی» اعلام کرد و افزود: در رأس این فهرست دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قرار دارد و تعقیب قضایی او حتی پس از پایان دوره مسئولیتش نیز پیگیری خواهد شد.

 

دادستان تهران با اشاره به تلاش‌های قوه قضاییه برای وصول معوقات کلان بانکی، از به نتیجه رسیدن پیگیری‌های دادستانی تهران در پرونده شرکت پرشین فولاد خبر داد.

 

القاصی مهر توضیح داد: با توجه به محکومیت شرکت مذکور به پرداخت ۲۸ میلیون و ۹۸۰ هزار دِرهَم به بانک ملت و همچنین وجود بدهی ۱۱ هزار میلیارد تومانی ارزی و ریالی آن به بانک صادرات، جلسه مشترکی در دادسرای جرایم اقتصادی تشکیل و توافق شد با انتقال سهام بانک صادرات که متعلق به این هلدینگ بود، مبلغ بدهی مذکور به این دو بانک‎ جمعاً در حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان تهاتر شود که این اقدام در ۳۱ خرداد ۹۹ محقق شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->