«سارا حاتمی» بازیگر سریال «زخم کاری» در جمع داوران جشنواره «آسمون» شاهد احمدلو «راننده شخصی» را می‌سازد استقبال کم‌نظیر از اولین کنسرت عرفان طهماسبی | بلیت‌هایی که در کمتر از ۱۵ دقیقه تمام شد!  افتتاحیه نمایشگاه کالا و لوازم خانگی برای اهالی فرهنگ و هنر مشهد (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) چهره جدید «آزیتا لاچینی» بازیگر سریال پدرسالار، در ۸۵سالگی پخش زنده دعای عرفه از شبکه‌های تلویزیونی + جزئیات سند ملی موسیقی جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) انیمیشن ایرانی برنده جشنواره ترایبکا شد بازگشت «ویل اسمیت» به تلویزیون با سریالی علمی تخیلی رمان «تنهایی دوشیزه» منتشر شد  حمید جبلی و هوتن شکیبا در میان داوران جشنواره «با انرژی» درگیری خشونت‌آمیز فرزندان «آلن دلون» در خانه پدری نقش آفرینی «امیلی بلانت» در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ «ماجرای سال آخر» در راه بمبئی مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) جلدِ سَخت | درباره جلد‌های هزارساله که حافظ کتاب‌ها هستند ۸  گفتار از شاعر بریتانیا درباره حکیم توس
سرخط خبرها
استاد مطالعات دانشگاه مریلند:

نگرانم حضور بی‌برنامه کانیه وست در کارزار انتخابات به علت دوره بیماری‌ «شیدایی» او باشد

  • کد خبر: ۳۵۴۰۳
  • ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
نگرانم حضور بی‌برنامه کانیه وست در کارزار انتخابات به علت دوره بیماری‌ «شیدایی» او باشد
کانیه وست، رپر سرشناس آمریکایی و همسر کیم کارداشیان، رسما کارزار انتخاباتی‌اش برای ریاست‌جمهوری آمریکا با آنچه که خودش «مهمانی تولد» نامید، شروع کرد. او در این گردهمایی، با مدل موی جدیدش که روی سرش نوشته بود «۲۰۲۰» و با پوشیدن جلیقه ضدگلوله ظاهر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این گردهمایی در سالن کنفرانس شهرداری چارلستون برگزار شد. وست در سخنرانی‌اش وقتی داشت می‌گفت والدینش تصمیم به سقط او داشته‌اند، به گریه افتاد: «خودم تقریبا داشتم دخترم را می‌کشتم ... حتی اگر همسرم (کیم کارداشیان) بعد از شنیدن این سخنرانی بخواهد از من طلاق بگیرد؛ باید بگویم که این او بود که دخترمان «نورث» را به این دنیا آورد، با وجود اینکه من نمی‌خواستم.»

 

کانیه وست گفت با وجود این معتقد است که سقط جنین باید قانونی باشد و باید از مادرانی که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، حمایت مالی صورت بگیرد.


پروفسور جیسون نیکلاس، استاد مطالعات آفریقایی آمریکایی دانشگاه مریلند، در این باره گفته نگران است که حضور بی‌برنامه کانیه وست به علت دوره‌ی «شیدایی» او باشد. او گفت که روانشناس نیست ولی می‌داند که آقای وست در گذشته با مشکلات روانی دست و پنجه نرم کرده است.


وست تاکنون ۲۱ بار برنده جایزه معتبر گرمی شده است. او در سال ۲۰۱۵ در مراسم جوایز موسیقی ام‌تی‌وی اعلام کرد که قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری پنج سال بعد (۲۰۲۰) نامزد شود، اما در نوامبر سال پیش در جریان یک مراسم دیگر گفت تصمیمش را به تعویق انداخته است و می‌خواهد در سال ۲۰۲۴ نامزد انتخابات شود.

 

کانیه وست با این اقدامش، عملا به رقابت با دونالد ترامپ می‌پردازد، مردی که در گذشته بارها او را ستوده و حمایت کرده است.

 

نگرانم حضور بی‌برنامه کانیه وست در کارزار انتخابات به علت دوره‌ی «شیدایی» او باشد

 

وست و همسرش، کیم کارداشیان، از حامیان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری کنونی بوده‌اند که در انتخابات ۲۰۲۰ هم نامزد جمهوری‌خواهان برای ماندن در کاخ سفید است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->