تعویض ۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی جزئیات تازه‌ترین تغییر سن و شرط بازنشستگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) افتتاح نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق کشور در مشهد رئیس دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی تاکید کرد؛ لزوم رفع ابهام حقوق کارکنان شرکت های خدماتی سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نظارت بر واحدهای صنفی طلافروش در مشهد ادامه دارد ارسال فهرست سهام‌داران مشکوک در سقوط بورس، به دادسرا چرا قیمت زعفران کاهشی شد؟ | یک درخواست از بورس جریمه ۱.۲ میلیون‌تومانی برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اقساط مالیاتی اصناف بیش‌تر می‌شود نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ در تهران آغاز به کار کرد + معرفی بخش‌ها مهلت استفاده از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تمدید شد + جزئیات علت فرار پول‌ها از بورس چیست؟ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین گواهی سپرده سکه صادره خزانه بورس کالا معامله شد ماجرای تعطیلی و پلمب طلافروشی‌های مشهد چه بود؟ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروش رفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ۲۵۰ همت تسهیلات بانک کشاورزی برای متقاضیان + فیلم پلمب ۲ مشاور املاک در محدوده قاسم‌آباد مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | پلمب ۱۱ بنگاه از ابتدای سال افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد چرا تعداد پرواز‌های داخلی تهران-مشهد نسبت به گذشته نصف شده است؟ اندر فواید خاموشی صادرات مرغ از تمامی مرز‌ها بلامانع است مرور خاطره تلخ سال گذشته و افت ۲۰ هزار واحدی شاخص کل + نمای پایانی بازار (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
با حضور ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی انجام شد

افتتاح نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو و لوازم یدکی در مشهد

  • کد خبر: ۴۵۱۹
  • ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵
افتتاح نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو و لوازم یدکی در مشهد

شب گذشته نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو، لوازم یدکی و صنایع وابسته افتتاح شد. مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه قطعات خودرو و لوازم یدکی با هدف شناساندن ظرفیت‌های تولیدکنندگان داخلی و خارجی، ایجاد رقابت و برقراری ارتباط مناسب محققان، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و در نهایت کمک به اشتغال و رونق تولید برپا شده است. سعید صیفی افزود: این نمایشگاه در فضایی به گستره 15هزار مترمربع با حضور 100شرکت تولیدکننده داخلی و 30شرکت تولیدکننده خارجی در سالن‌های سرپوشیده فردوسی و انوری و فضای باز برپا شده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد اضافه کرد: ۳۰شرکت خارجی از کشورهای ژاپن، کره‌جنوبی، آلمان، ایتالیا، چین و ترکیه در این نمایشگاه حضور یافته‌اند. صیفی زمینه فعالیت شرکت‌های تولیدی در این نمایشگاه را تولید قطعه و لوازم یدکی، لاستیک، روغن‌ها و روانکارها، خدمات فنی‌ومهندسی، تجهیزات تعمیرگاهی و شوینده‌های خودرو برشمرد. وی اضافه کرد: نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو، لوازم یدکی و صنایع وابسته تا 15شهریور از ساعت 17 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد پذیرای علاقه‌مندان است.
معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز در این مراسم با بیان اینکه خراسان‌رضوی یکی از قطب‌های تولید قطعات خودرو در کشور است، گفت: اکنون به دلیل تحریم‌ها برای حمایت از صنعت خودروسازی نیازمند تعمیق ساخت داخل هستیم. براین اساس خراسان‌رضوی به دلیل برخورداری از ظرفیت مناسب در صنعت قطعه‌سازی می‌تواند نقش ویژه‌ای در تعمیق ساخت داخل ایفا کند.
اصغر مصاحب افزود: مهم‌ترین کار واحدهای صنعتی برطرف کردن نیاز داخل و در کنار آن صادر کردن محصولات است که این صنایع با جدیت و نیز با حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این مسیر در حرکت هستند. وی اضافه کرد: سیاست‌های دولت دوازدهم باعث افزایش رقابت‌پذیری واحدهای صنعتی کوچک و متوسط شده که این مهم در کنار بین‌المللی کردن تولیدات صنعتی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است. معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: واحدهای صنعتی کوچک و متوسط ظرفیت‌های فراوانی برای ایجاد تولید و اشتغال دارند و این ظرفیت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باعث رشد کارآفرینی و توسعه فضای کسب‌وکار شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->