پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری
سرخط خبرها

تکذیب محرومیت استقلال از ثبت قرارداد میلیچ

  • کد خبر: ۴۸۶۷۱
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
تکذیب محرومیت استقلال از ثبت قرارداد میلیچ
درحالی که برخی جریان های رسانه ای از محرومیت استقلال بابت ثبت قرارداد هرویه میلیچ رونمایی کرده بودند اما مددی، سرپرست استقلال این خبر را شایعه دانست.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، برخی جریان های رسانه ای از محرومیت استقلال برای ثبت قرارداد هرویه میلیچ رونمایی کرده بودند، اما مددی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال این خبر را قویا تکذیب کرد تا مشخص شود اساسا این ماجرا صحت ندارد و استقلال می تواند از وجود این بازیکن استفاده کند.

مددی در این باره می گوید:« میلیچ  فسخ قراردادش را به فیفا اعلام نکرد و تنها اطلاعیه‌ای داخلی به ما داد. ما بر همین اساس، مبلغی به حساب میلیچ واریز کردیم که برگشت و فسخش را به فیفا اعلام نکرده است. او مشکلی برای بازی در استقلال ندارد و می تواند برای ما بازی کند.» به این ترتیب میلیچ می تواند استقلال را در لیگ بیستم همراهی کند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->