کشف بیش از یک تن نان خشک درمشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش‌های امسال، ۲۵ میلیمتر بیش‌تر از پارسال | شناسایی ۳۸۹ انشعاب غیرمجاز آب در باغ ویلا‌های اطراف مشهد پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت واقعی مسکن چقدر است؟ | مسکن در ۱۲ سال اخیر ۴۰ برابر رشد قیمت داشته است! چرا با سفر مسئولان اقتصادی کشور به عربستان نرخ ارز کاهش یافت؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه برای فردا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه در بازار امروز دلار‌های خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماجرای رانت ۴میلیارددلاری مونتاژکاران خودرو چه بود؟ حدود ۱۰ میلیون جوجه‌ریزی در فروردین ماه ۱۴۰۳ محقق شد چند خواسته مهم جامعه کارگری در هفته کار و کارگر | موضوع رفاهیات کارگری در مشکلات دیگر این قشر گم شده است متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند دو روی بازار سهام امروز | گزارش وضعیت بورس (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) گارانتی، هر روز شکننده‌تر از دیروز نان مردم و ایمان جامعه قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار منتظر سود مرحله سوم سهام عدالت باشید | + زمان واریز خاندوزی خبر داد: پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون‌ضامن طی ۲ سال گذشته چرا مصرف برق کولر گازی بالاست؟ | قبض برق دومیلیون‌تومانی در صورت استفاده از کولر گازی آسیب سلامت روان در پی نبود امنیت شغلی بررسی فایل‌های اجاره ملک در مطهری شمالی مشهد | تجمع خانه‌های ویلایی در این منطقه + جدول (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت یک میلیون دلاری صادرات فرش ماشینی ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کمبود فصلی لوازم یدکی در بازار
سرخط خبرها

احتمال افزایش ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومانی نرخ هر لیتر بنزین

  • کد خبر: ۴۹۲۸
  • ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
احتمال افزایش ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومانی نرخ هر لیتر بنزین
رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت: تکلیف قانونی است که جایگاه‌دار حق‌الزحمه را از مردم بگیرد، جایگاه داران لیتری ۲۰۰ تومان حق‌الزحمه را پیشنهاد کرده بودند و در حال حاضر متقاعد شدند که ۱۵۰ تا ۱۰۰ تومان بابت هر لیتر از مصرف کننده دریافت شود.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از ایلنا، عطاپور درباره وضعیت جایگاه‌ها و عرضه سوخت بعد از اجباری شدن استفاده از کارت شخصی اظهار داشت: وضعیت جایگاه‌ها کماکان مثل قبل است، برخی از مردم از کارت شخصی و کسانی که کارت ندارند طبق دستوری که داده شده می‌توانند از کارت جایگاه‌دار استفاده کنند و مشکلی از این بابت نیست.

وی تصریح کرد: در حال حاضر برخی کارت‌ها به دلیل اینکه آدرس و یا خودرو عوض شده، در پست مانده‌اند و یا اینکه دارنده خودرو اقدام به دریافت کارت نکرده، اما در هر صورت جایگاه‌دار با مردم همکاری می‌کند.

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت توضیح داد: بر اساس سهمیه‌بندی دارنده خودرو برای نوبت اول می‌تواند تا ۳۰ لیتر سوخت‌گیری کند و اگر سفر طولانی شود می‌تواند از جایگاه‌های دیگر سوخت دریافت کند.

وی در ادامه با اشاره به قانون بودجه ۹۸ مبنی بر دریافت حق الزحمه جایگاه‌دار از مردم گفت: در حال حاضر بابت سوخت، یارانه پرداخت می‌شود، به همین دلیل دولت به دنبال سهمیه‌بندی است و بر اساس تبصره ۱۴ قانون بودجه ۹۸ درصدی از ارزش ریالی فرآورده را می‌توان از مصرف کننده دریافت کرد.

عطاپور افزود: مجلس تاکید دارد نباید قیمت بنزین و فرآورده بالا برود، اما در تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۹۸ عنوان شده حق‌الزحمه و یا حق‌العمل جایگاه‌داران از مشتری دریافت شود. اکنون بحث این است که دولت متقاعد می‌شود که این قانون اجرا شود یا خیر.

وی با اشاره به تاکید دولت و مجلس مبنی بر گران نشدن بنزین تصریح کرد: تکلیف قانونی است که جایگاه‌دارحق‌الزحمه را از مردم بگیرد، جایگاه داران لیتری ۲۰۰ تومان حق‌الزحمه را پیشنهاد کرده بودند و در حال حاضر متقاعد شدند که ۱۵۰ تا ۱۰۰ تومان بابت هر لیتر از مصرف کننده دریافت شود.

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت تاکید کرد: مجلس تکلیف کرده قیمت بنزین گران نشود، سهمیه‌بندی هم اعمال نشود، اما باید دید اگر نرخ بنزین تغییر نکند آیا مردم آمادگی پرداخت لیتری ۱۰۰ تا ۲۵۰ بابت حق‌الزحمه جایگاه‌دار را دارند یا خیر.

وی گفت: دولت در واگذاری تصدی‌گری تکلیف دارد و وزارت نفت تلاش می‌کند فعالیت‌ها را به بخش خصوصی واگذار کند، اما مشارکت بخش خصوصی و وزارت نفت باید با همراهی مردم باشد.

عطاپور گفت: طبق تبصره ۱۴ قانون بودجه ۹۸ کارمزد جایگاه‌دار باید از مشتری گرفته شود، این کارمزد در جایگاه‌های بین شهری ۱۵ درصد، جایگاه‌های دورتر و حومه ۲۰ درصد و در جایگاه‌های پرفروش و داخل شهر ۱۰ درصد است.

وی اعلام کرد: احتمالا افزایش کارمزد جایگاه‌داران از ابتدای مهر اجرایی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->