اتوبوس‌های آلمانی به خیابان‌های مشهد می‌آیند| ورود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال ۱۴۰۳ + فیلم تاکسیران امانت‌دار مشهدی سه میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند استفاده ۳۷ درصد مشترکین مشهدی از پاداش صرفه جویی آب (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رینگ پیرامونی بوستان کرامت مشهد ۶۵ درصد پیشرفت داشته است | عملیات احداث این پارک تا مرداد به پایان می‌رسد تعیین تکلیف یک زمین ۲۰۰۰ متر مربعی در منطقه ۹ شهرداری مشهد گلایه مردم از جولان معادن شن شویی و استخراج ماسه در  حوالی آرامگاه فردوسی جشنواره گل‌های اطلسی در باغ مشهد برگزار می‌شود ترافیک پرحجم در میدان آزادی، تقاطع کلاهدوز و میدان بهارستان مشهد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولد ۱۹۱ نوزاد در مأموریت‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه مشهد جزئیات طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال
سرخط خبرها

به‌زودی شعبه دائم بازرسی تعزیرات در مشهد ایجاد می‌شود

  • کد خبر: ۵۰۸۵
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
به‌زودی شعبه دائم بازرسی تعزیرات در مشهد ایجاد می‌شود
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از استقرار کانکس دائمی در سطح شهر به منظور ثبت شکایات مردمی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از فارس، حمیدرضا کریم افزود: با هماهنگی شهرداری مجوزی اخذ کرده و قرار است کانکسی را به‌صورت دائمی در سطح شهر قرار دهیم تا بازرس سازمان همه روزه در آن مکان حضور داشته باشد تا چنانچه زائر و مجاوری شکایتی داشت به‌راحتی دسترسی داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: بازرسی بازار، سازمان‌های متولی خود را دارد، سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و گمرگ سازمان‌های متولی بازرسی هستند و تعزیرات محکمه است و در بحث نظارت تکلیف قانونی ندارد.
کریم تصریح کرد: البته تعزیرات، فراقانونی عمل کرده و حضور سالانه ۳۰ میلیون زائر در شهر مشهد شرایطی را فراهم کرده که ما یکی از نیرو‌های خود را تحت عنوان قاضی شعبه سیار برای بازرسی در سطح شهر قرار داده‌ایم که پرونده‌های خوبی هم در این خصوص تشکیل شده است.
وی ضمن بیان این نکته که گرانی مختص شهر مشهد نیست، عنوان کرد: آیا مرغ تنها در مشهد گرانی است؟ به‌واقع این‌گونه نیست، گرانی حاکم بر کل کشور است.
کریم با اشاره به‌اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۸ هزار پرونده در سازمان تعزیرات حکومتی این استان تشکیل شده است، افزود: این پرونده‌ها در خصوص قاچاق کالا، بهداشت، دارو و درمان و کالا و خدمات است.
وی عنوان کرد: سال گذشته نزدیک به ۴۰ هزار پرونده در سازمان تشکیل شده بود.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در رابطه با حضور زائران خارجی و احتمال گرانی به‌دلیل حضور آن‌ها در مشهد، بیان کرد: واقعیت این است که اختلافات ارزی و بالا بودن ارزش پول زائران خارجی سبب شده، مشهد به‌بهشتی برای توریست‌ها تبدیل شود.
کریم تاکید کرد: در این میان برخی هستند که بی‌اخلاقی کرده و از این فرصت سوءاستفاده و گران‌فروشی می‌کنند که قطعا چنانچه توریست‌ها هم متوجه این گران‌فروشی و بی‌تعهدی اخلاقی شوند از آن‌ها خرید نمی‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->