آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ابومسلم شهربهشت به دنبال ترکاندن بمب نیست

  • کد خبر: ۵۲۳۷۶
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
ابومسلم شهربهشت به دنبال ترکاندن بمب نیست
مدیرعامل تازه منصوب شده ابومسلم شهربهشت گفت: به دنبال ترکاندن بمب نیستیم.
به گزارش شهرآرانیوز؛ خبر پیاده‌شدن محمدرضا عباسی، مالک باشگاه «ابومسلم شهربهشت» از قطار این تیم خیلی زود با جانشینی سیدهاشم حسینی، مرد کهنه‌کار عرصه مدیریت فوتبال مشهد، تکمیل شد. درست وقتی تصور آن می‌رفت که عباسی بعد از تجربه نیمه‌تمام سیاه‌جامگان، حالا بنا دارد بنای احیای ابومسلم را با به‌کارگیری تجربیات تلخ گذشته به دست بگیرد، به‌یک‌باره خبر کناره‌گیری‌اش از مدیرعاملی تیم منتشر شد.
 
بعد از آن بود که هاشم حسینی، یکی از اعضای هیئت‌مدیره و از مردان قدیمی مدیریت فوتبال در مشهد، سکان مدیرعاملی را به دست گرفت. حسینی در حالی از آینده ابومسلم شهربهشت می‌گوید که حالا همه نگران از‌هم‌پاشیدن دوباره بنایی هستند که البته هنوز بنا نشده است!

* کنار‌کشیدن محمدرضا عباسی و انتصاب شما به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه ابومسلم شهربهشت. تحولات سریعی بود...

- تغییر‌و‌تحول خاصی نبوده است. به‌هر‌حال عباسی از روزی که نیاز به احیای ابومسلم بود، به‌عنوان یک هوادار و علاقه‌مند قدیمی به این باشگاه پیگیر مسائل بود و توانست دلسوزان و افراد مختلف با سلایق متفاوت را گرد هم جمع کند و نظر همه عزیزان هم این بود که ابومسلم یک نماد برای ورزش استان است و همه آن را دوست دارند. همان‌طور که در تبریز همه تراکتور را دوست دارند و این بدان معنا نیست که همه عاشق کارخانه تراکتور هستند، بلکه اسم تراکتور به یک واژه و مفهوم که مردم تبریز به آن عشق می‌ورزند، مطرح است.

 

* چه شد که محمدرضا عباسی کنار کشید؟

- خب ایشان یک‌سری مسائل شخصی پزشکی و خانوادگی داشتند و ترجیح دادند از قطار پیاده شوند؛ اما بی‌تردید به‌عنوان یک هوادار و دلسوز، پیگیر مسائل هستند.

 

* حالا که قرعه به نام شما افتاده است، چه اقداماتی باید انجام بدهید؟

- ما در نقطه صفر هستیم. باید برویم و مجوز کمیسیون ماده‌۵ را بگیریم، به‌دنبال خرید امتیاز تیم لیگ ۳ باشیم، ساختار تشکیلاتی باشگاه را شکل بدهیم و.... حقیقتش آن است که ما به‌دنبال بمب ترکاندن نیستیم و معتقدیم باید با حوصله و وسواس کار کنیم.

 

* شاید یکی از مسائل مهم در شرایط کنونی، بحث مالی باشگاه است. تصور بر این بود که محمدرضا عباسی که به‌دنبال احیای ابومسلم بود، حتما پول هم با خودش می‌آورد. در‌این‌زمینه وضعیت چگونه است؟

- این‌طور نیست. واقعیت آن است که از روز اول عباسی اعلام کرده بود که قرار نیست من پول بیاورم. اکنون هم دوسه مجموعه جوان کنار هم با تفکرات مارکتینگ دیجیتال مشغول کار هستند تا مسائل مالی حل‌و‌فصل شود؛ اما این را فراموش نکنید باید ابتدا ساختار تشکیلاتی باشگاه درست شود تا پول بیاید. ما هنوز دفتر باشگاه نداریم و باید هرچه‌سریع‌تر در گام اول مکانی را به‌عنوان دفتر باشگاه در نظر بگیریم و کارمان را شروع کنیم.
 

* تکلیف خرید امتیاز تیم لیگ دسته‌سوم چه شد؟

- با یکی‌دو جا صحبت کردیم؛ اما هنوز نهایی نشده است. تلاش می‌کنیم به‌سرعت امتیاز را بخریم، اما سعی می‌کنیم با حوصله باشد و عجله نکنیم. ما به‌دنبال یک کار ماندگار هستیم و می‌خواهیم یک مجموعه پایدار بسازیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->