بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند
سرخط خبرها

معرفی کتاب از صفر به یک، اثر پیتر تیل

  • کد خبر: ۵۶۲۱۹
  • ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
معرفی کتاب از صفر به یک، اثر پیتر تیل
کتاب «از صفر به یک» اثر پیتر تیل، کارآفرین موفق و یکی از سرمایه گذاران فیس بوک، است. ایده اصلی این کتاب تمرکز بر این نکته در دنیای کسب و کار است که خلق چیزی جدید اتفاق بیفتد، نه تکرار ایده‌های قبلی و اجراشده. با این کار، کسب وکار مورد نظر از صفر به سمت یک حرکت می‌کند، درحالی که تقلید از کار‌ها و ایده‌های دیگران کسب وکار را از یک به نقطه‌ی دیگری می‌برد.
شهرآرانیوز - کسب وکار‌هایی با ایده‌های نوین، تنها یک بار برای همیشه اتفاق افتاده اند و هرگز دوباره از سوی صاحبانشان تکرار نمی‌شوند، مثل کاری که بیل گیتس در ایجاد سیستم عامل یا لری پیج در به وجود آوردن موتور‌های جست وجو انجام داد. قهرمانان آینده در بازار رقابتی امروز برنده نمی‌شوند. آن‌ها از مقایسه و رقابت فرار می‌کنند، زیرا تجارت آن‌ها منحصربه فرد خواهد بود.
 
کتاب «از صفر به یک» اثر پیتر تیل، کارآفرین موفق و یکی از سرمایه گذاران فیس بوک، است. ایده اصلی این کتاب تمرکز بر این نکته در دنیای کسب و کار است که خلق چیزی جدید اتفاق بیفتد، نه تکرار ایده‌های قبلی و اجراشده. با این کار، کسب وکار مورد نظر از صفر به سمت یک حرکت می‌کند، درحالی که تقلید از کار‌ها و ایده‌های دیگران کسب وکار را از یک به نقطه‌ی دیگری می‌برد. به عقیده‌ی پیتر تیل، در استارت آپ‌ها حرکت باید از صفر به یک اتفاق بیفتد تا ارزش ایجاد شود و کسب وکاری ارزشمند و قابل پیشرفت به وجود بیاید.

پیتر تیل، متولد سال ۱۹۶۷ در فرانکفورت آلمان، بنیان گذار PayPal در سال ۱۹۹۸ است. او از اولین سرمایه گذاران فیس بوک است و در سال ۲۰۱۴ در فهرست ثروتمندان جهان قرار گرفت. پیتر تیل کارنامه درخشانی در خلق کسب وکار‌های موفق دارد، به گونه‌ای که یک کارآفرین مشهور و موفق جهانی است.
 
این کتاب می‌گوید برای موفقیت در یک استارت آپ، باید یک فراورده انحصاری داشته باشید که در آینده بتواند سود تولید کند. در متن این کتاب به واژه «مونوپولی» به مفهوم یک کالا یا خدمت انحصاری تأکید زیادی شده است. کتاب با این مفهوم آغاز می‌شود که چرا داشتن کالا یا محصول انحصاری تا این حد حساس و دارای اهمیت است.

سپس درباره موقعیت استارت آپ صحبت می‌کند که چطور باید شرایطی را فراهم آوریم که نوعی از یک شرکت صفر به یک را داشته باشیم. اینجا توصیه کتاب این است که ما به خودمان نگاه کنیم و بنا به موقعیت موجود، این مسیر را پیدا کنیم. در نهایت، می‌خواهیم به اینجا برسیم که به واقع چطور می‌شود فراورده‌ای منحصربه فرد ایجاد کرد.
 
در بخش‌های بعدی کتاب، به این نکته پرداخته می‌شود که حالا چطور از ایده منحصربه فرد خود حمایت و پشتیبانی کنیم، طوری که بتوانیم آن را حفظ کنیم و در آینده از آن سود کسب کنیم، سودی پایدار که در روند پیشرفت کسب وکار هم چنان باقی بماند.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->