سرخط خبرها

نساجی مازندران - شهرخودرو/ بازی مرگ و زندگی در قائمشهر

  • کد خبر: ۵۹۵۷
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۷
نساجی مازندران - شهرخودرو/ بازی مرگ و زندگی در قائمشهر
مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران عصر امروز درحالی پیگیری خواهد شد که شهرخودرو، در یک بازی سخت باید به‌مصاف تیم نساجی مازندران برود.

سینا شکور - مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران عصر امروز درحالی با برگزاری بازی‌های مختلف پیگیری خواهد شد که تنهانماینده فوتبال خراسان رضوی در این رقابت‌ها یعنی تیم شهرخودرو، در یک بازی سخت باید به‌مصاف تیم نساجی مازندران برود. قرعه‌کشی این مرحله از مسابقات جام حذفی درست بعد از شهرآورد پایتخت و با حضور 16 تیم لیگ‌برتری و 16 تیم دسته‌اولی و دسته‌های پایین‌تر در تهران برگزار شد که براین‌اساس این مرحله طی امروز و فردا برگزار می‌شود و بر اساس قرعه‌کشی انجام‌شده، شاگردان یحیی گل‌محمدی از ساعت15:30 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میهمان شاگردان محمدرضا مهاجری هستند. همین تقابل تیم شهرخودرو با سرمربی 2 فصل قبلشان باعث ایجاد انگیزه‌هایی دوچندان برای هردوطرف می‌شود؛ به‌ویژه اینکه مهاجری در آخرین بازی فصل پیش لیگ برتر مقابل تیم شهرخودرو با تیم ماشین‌سازی متحمل باخت شد تا این مشهدی‌ها باشند که به‌جای تراکتور راهی آسیا می‌شوند. تیم شهرخودرو برای اینکه فشار را از روی تیم خود کم کند، به‌دنبال این است تا جام حذفی را پرقدرت شروع کند؛ هرچند بازی مقابل هواداران قائمشهری و تیمی که سرمربی‌اش کاملا به سبک بازی شهرخودرو آشناست، کمی سخت به نظر می‌رسد.

 

مهدی رحمتی: از همه هواداران شهرخودرو عذرخواهی میکنم


فاصله شهر‌خودروی نوزدهم با هجدهم
تیم یحیی گل‌محمدی البته در لیگ برتر نوزدهم هنوز نتوانسته است چهره‌ای از همان تیم بانشاط فصل گذشته خود را نشان دهد. مصدومیت‌های پرتعداد بازیکنان کلیدی این تیم همچون سروش رفیعی، امین قاسمی‌نژاد، روح‌ا... باقری، فرشاد محمدی‌مهر و یکی‌دو مهره دیگر عملا دست یحیی را برای ثبات در ترکیبش بسته نگه داشت؛ هر چند 3 برد، یک تساوی و یک شکست، کارنامه بدی هم برای شهرخودرویی‌ها در 5‌هفته ابتدایی لیگ نیست، اما عملا هواداران این تیم را با توجه به سبک بازی این فصل، نسبت به آینده کمی نگران کرده است. آنچه در تیم شهرخودرو درحال‌حاضر کاملا مشهود است، نبود یک عنصر میانی به‌عنوان بازی‌ساز در خط میانی این تیم، جایی که در فصل گذشته مسعود ریگی به‌خوبی آن را پر کرده بود، اما با رفتنش به استقلال حالا شهرخودرو را دچار این خلأ کرده و سروش رفیعی نیز هنوز نتوانسته است در قدوقامت یک عنصر میانی به‌خوبی سرعت انتقال توپ از خط دفاعی به خط هجومی را کنترل کند. نکته دیگر درباره تیم شهرخودرو، کاهش ضریب پاس‌های صحیح این تیم است، اتفاقی که فصل گذشته به یکی از ویژگی‌های تیم یحیی بدل شده بود؛ اما در فصل جاری هم تعداد این پاس‌ها کم شده است و هم ضریب صحیح‌بودن آن‌ها. به‌هر‌شکل شهرخودرو امروز میهمان تیمی است که در بازی‌های قبلی خود در لیگ برتر نشان داده از سرعت بسیار بالایی برخوردار است. تیم مهاجری هم هرقدر در خط دفاعی‌اش مشکل دارد، در خط حمله نشان داده که زهردار است. این درحالی است که آن‌ها در یکی‌دو روز گذشته با خداحافظی 2 بازیکن مطرح خود یعنی محمد قاضی و مهرداد کفشگری نیز روبه‌رو شده‌اند؛ نفراتی که به‌دلیل بدهی نساجی به سازمان لیگ، کارت‌هایشان صادر نشد و بالاخره تصمیم به جدایی از این تیم گرفتند.


مشترک‌های 2 تیم
در هر 2 تیم به غیر از مهاجری، نفرات مشترک دیگری هم هستند که سابقه حضور در تیم رقیب را داشته‌اند. حسن جعفری و محمدمهدی نظری، 2 بازیکن نساجی در فصل‌های قبل، در شهرخودرو یا پدیده سابق بازی می‌کردند و درآن‌سو هم محمد فرجی، سابقه بازی در نساجی را دارد، بااین‌تفاوت که جعفری و نظری در ترکیب اصلی هستند؛ ولی فرجی روی نیمکت خواهد بود. شاگردان یحیی گل‌محمدی که پس از بازی هفته پنجم لیگ‌برترشان مقابل نفت مسجدسلیمان به مشهد نیامده و راهی تهران شده بودند تا تمرینات خود را در این شهر انجام دهند، عصر دیروز راهی قائمشهر شدند و این‌طور‌که گفته می‌شود، شب گذشته در هتلی اسکان پیدا کرده‌اند که اتفاقا تیم نساجی هم در هما‌ن‌جا مستقربوده است.


حذف در پنالتی‌ها
از این مرحله جام حذفی 16 تیم به یک‌هشتم نهایی صعود می‌کنند که نحوه تقابل تیم‌ها نیز همچون مرحله یک‌شانزدهم نهایی با قرعه‌کشی مشخص می‌شود. شاگردان یحیی گل‌محمدی همیشه در جام حذفی عملکرد خوبی را داشتند و فصل پیش نیز تا مرحله یک‌چهارم نهایی پیش رفتند که درنهایت در ضربات پنالتی بازی را به پرسولیس واگذار کردند و از دور مسابقات جام حذفی کنار رفتند. تیم نساجی هم فصل گذشته تا مرحله یک‌هشتم نهایی پیش رفت، اما درنهایت مقابل سپاهان در ضربات پنالتی حذف شد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->