محمدرضا ریاضی، پژوهشگر هنر، درگذشت + علت مرگ سریال انیمیشن «زوزو و دوستان» روی آنتن شبکه پویا + زمان پخش سریال «یانگوم» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش رئیس سازمان صداوسیما: محور‌های مناظرات به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان ورود به حواشی به حداقل برسد تمدید مهلت ششمین دوسالانه «کارتون کتاب» برنامه‌های تلویزیون برای عید سعید قربان + زمان پخش بازگشت «رخساره» با قطعات خاطره‌انگیز به تالار وحدت جوایز برگزیدگان انسی ۲۰۲۴ اهدا شد جزئیات تازه‌ترین پروژه «علی‌اکبر شکارچی»، استاد موسیقی در فضای مجازی «تاجی» به پایان خط رسید | روایت یک تصمیم سخت درگذشت «صدرا روحانی»، شاعر پیشکسوت، در سکوت خبری ماجرای شکایت صدا و سیما از «عادل فردوسی‌پور» + عکس آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از سریال «سلمان فارسی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ مرد تیغ و ابریشم | یادی از نرسی گرگیا، بازیگری که اگر زنده بود امروز ۸۶ سالگی اش را جشن می‌گرفت
سرخط خبرها

تصویری کم‌نظیر و کم‌تردیده‌شده از یک جلسه قرآن در مشهد

  • کد خبر: ۶۴۳۰۷
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
تصویری کم‌نظیر و کم‌تردیده‌شده از یک جلسه قرآن در مشهد
جلسه‌های تلاوت قرآن در مشهد پیشینه‌ای دیرینه دارد. سید محمد عرب زعفرانی یکی از استادان قدیمی مشهد است که با ورودش به مشهد انقلابی قرآنی در این شهر ایجاد کرد.
حسینی نژاد | شهرآرانیوز - جلسه‌های تلاوت قرآن در مشهد پیشینه‌ای دیرینه دارد. سید محمد عرب زعفرانی یکی از استادان قدیمی مشهد است که با ورودش به مشهد انقلابی قرآنی در این شهر ایجاد کرد. جلسه قرآن سید محمد عرب استاد مسلم قرائت قرآن مشهد در حرم حضرت رضا (ع) قرار داشته است. شاگردان او نیز در شهر جلسه‌های متعددی را پایه ریزی کرده بودند. این تصویر پس از وفات سید محمد عرب در یکی از جلسه‌های قرآن مشهد گرفته شده است.
 
شخصیت‌های برجسته‌ای از جمله محمد حسن رضوان، ملا عبدالله یزدی (خطیب مشهور)، سید ابولقاسم سادات فاطمی، میرزا محمد امینی مقدم که در قید حیات نیستند در این تصویر دیده می‌شوند. استاد غلامعلی زحمتکش و استاد رضا یگانه نیز در این تصویر مشاهده می‌شوند که در حال حاضر در قید حیات هستند. تصویر سید محمد عرب زعفرانی استاد برجسته تلاوت در بالای دیوار مشاهده می‌شود. این عکس در آرشیو استاد سید مجتبی سادات فاطمی از استادان برجسته مشهدی قرار دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->