مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم و عکس درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس ۴۷ امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز + فیلم هلال احمر عراق: ۱۰ تیم‌ امداد و جستجو را برای کمک به ایران آماده کردیم کنعانی: کارگزاران دستگاه دیپلماسی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان دعا می‌کنند همراهان رئیس جمهور در هلی‌کوپتر چه کسانی بودند؟ + اسامی جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید + فیلم بیانیه وزارت امور خارجه درباره حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور منتشر شد تماس مراجع عظام تقلید با رئیس دفتر رئیس‌جمهور رصد لحظه به لحظه پهپاد آکینجی در جستجوی هلی‌کوپتر رئیس جمهور + لینک آنلاین جهاد اسلامی: با نگرانی پیگیر سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران هستیم سقوط پهپاد رزمی آمریکایی «ام کیو ۹» در مرکز یمن درباره آکینجی، پهپاد ترکیه که برای جستجوی بالگرد حامل رئیس جمهور به ایران آمد + عکس و مشخصات فنی بایدن پس از حادثه بالگرد رئیس جمهور ایران، تعطیلات هفتگی خود را لغو کرد روسیه ۲ هواپیما همراه با بالگردهای ویژه و ۵۰ نیروی امداد حرفه‌ای اعزام می کند حضور پدر آیت‌الله آل هاشم در دفتر ایشان + فیلم وزیر خارجه ایتالیا: در حال پیگیری تحولات حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران هستم سرکوب تظاهرات صهیونیست‌ها در تل‌آویو + فیلم دستیار پوتین در تماس با مخبر: روسیه با تمام قوا کنار ایران است فرمانده سپاه عاشورا: حدود ساعت ۱۵:۳۰ امروز آیت‌الله آل‌هاشم تماس گرفت و گفت ما سانحه دیدیم کمک برسانید + فیلم
سرخط خبرها

سعید لیلاز کیست؟ + بیوگرافی

  • کد خبر: ۶۵۳۱۵
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
  • ۲
سعید لیلاز کیست؟ + بیوگرافی
سعید لیلاز مهرآبادی استاد دانشگاه، روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر اقتصادی است. وی استاد گروه تاریخ دانشگاه شهید بهشتی و سردبیر روزنامه توقیف‌ شده سرمایه بود. او اکنون قائم‌مقام ایران خودرو دیزل است و پیش‌تر نیز مدیرعامل سبلان خودرو مایوان بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سعید لیلاز مهرآبادی استاد مدعو دانشگاه شهید بهشتی، روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر اقتصادی است. وی استاد گروه تاریخ دانشگاه شهید بهشتی و سردبیر روزنامه توقیف‌شده سرمایه است.

 

او همچنین قائم‌مقام ایران خودرو دیزل بوده است. وی پیش‌تر مدیرعامل سبلان خودرو مایوان که در زمینه تولید و بازسازی اتوبوس و مینی‌بوس فعال است، بوده است.

 

وی در سال ۱۳۶۶ و در ۲۴ سالگی به روزنامه اطلاعات رفت و مشغول به روزنامه‌نگاری شد؛ هرچند که پیش از آن، مقالاتی برای این روزنامه فرستاده بود.

 

همچنین پدر او در سال‌های پیش از ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ روزنامه‌نگار بود و در رسانه‌های همچون «روزنامه آتش» کار می‌کرده و دیدگاه‌های چپ داشته‌است.

 

انتخابات ۱۳۸۸

وی در جریان اعتراضات پس از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۸۸ دستگیر و به ۹ سال زندان محکوم شد که در دادگاه تجدیدنظر به ۶ سال کاهش یافت و در تیر ۱۳۹۲ نیز با توقف حکمش، آزاد شد.

 

واکنش به انتخابات ۹۲

پس از انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ و به دنبال پیروزی حسن روحانی، سعید لیلاز با انتشار یادداشتی تحت عنوان فرصت بی نظیر تاریخی اعلام کرد: «پیروزی آقای حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری می‌تواند به خوبی نشان‌دهنده این واقعیت باشد که پس از تجربه هشت ساله دولت منتهی‌الیه جناح چپ و بعد از آن تجربه هشت ساله منتهی‌الیه جناح راست، شاهد به وجود آمدن نوعی گرایش و تمایل در ملت ایران به مرکزگرایی و اعتدال‌گرایی هستیم.»

 

نظر در مورد برجام و محمدجواد ظریف

در روز‌های امضای توافق برجام میان ایران و ۵+۱ در وین، سعید لیلاز در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام می‌کند اقتصاد هم مانند سیاست خارجی، نیازمند مردانی مانند محمدجواد ظریف است.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
0
0
استاد تاریخ ??

روزنامه نگار خبرنگار ??

جانشینی مدیرعاملی ایران خودرو دیزل ?
چه ارتباطی با هم دارند ??
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
1
چهار سال زندانی و بعد قایم مقام ایران خودرو دیزل .خوبه والا دولت اصلاحات عجب حالی بهش داده .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->