سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز
سرخط خبرها

احتمال لغو بازی امروز بانوان در ورامین

  • کد خبر: ۷۲۰۴
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
احتمال لغو بازی امروز بانوان در ورامین
هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان، تحت تاثیر کنارکشیدن تیم ستارگان

مژده رنگیان - تیم فوتسال خراسان رضوی پس از ۱۴ روز استراحت در حالی طبق برنامه امروز باید به مصاف تیم ستارگان ورامین می‌رودکه برگزاری این بازی در هاله‌ای از ابهام قراردارد. هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان یک روز زودتر از همیشه امروز پنجشنبه ۲۵ مهرماه برگزار می‌شود. شاید بتوان لقب تیم عجیب لیگ را به ستارگان ورامین در این فصل داد. تیمی که با جذب بازیکنانی با تجربه همچون فاطمه اردستانی و لیلا اقبالی، حتی لقب پدیده لیگ به آن‌ها اختصاص پیدا کرد، زیرا تا هفته هفتم توانسته بودند با نتایج خوبی که به دست آوردند، در نیمه بالای جدول قرار گیرند و حتی یکی از مدعیان احتمالی حضور در پلی آف نامیده شوند. ستارگانی‌ها، تنها تیمی بودند که موفق شدند ترمز تیم پرستاره سایپا را در خانه بکشند و تساوی در ورامین، اولین امتیازاتی بود که خودروسازان در لیگ پانزدهم از دست دادند و این مهم‌ترین عملکرد آن‌ها تا به اینجای لیگ به حساب می‌آید. اما در مقابل ورامینی‌ها با شکست غیرمنتظره برابر ملی حفاری، جایگاه خوب خود در جمع مدعیان را از دست دادند و بعد از آن‌ها مشکلات درون باشگاهی و مدیریتی حاشیه ساز شد و تیم بازیکنان تیم به دو نیم تقسیم شدند و عده‌ای حاضر نشدند برای ستارگان ورامین به میدان بروند. هفته گذشته نیز آن‌ها با هشت گل و بدون گل زده شکست سنگینی برابر نامی نو خوردند و حالا گفته می‌شود این تیم شب بازی اعلام انصراف از این مسابقه و البته کل لیگ داده است! اتفاقی که بدون تردید شرایط لیگ را به شدت تغییر خواهد داد.


سرمربی از باشگاه بارسلونا
تیم ورامینی در حالی شرایط نامساعدی دارد که جالب است بدانید ابزار کافی برای حضور خوب در لیگ را دارد. هدایت این تیم را امینه امانی، سرمربی سابق تیم فوتسال پایه باشگاه بارسلونا برعهده دارد. او ۱۳ روز قبل در ورزشگاه نیوکمپ حاضر شد و دیدار بارسلونا و اینترمیلان در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را از نزدیک تماشا کرد. اتفاقی که باعث شد در چند دیدار روی نیمکت تیم ستارگان ورامین غایب باشد. او گفته که ۷ سال در تیم‌های پایه بارسلونا کار کرده و برای انجام فعالیت‌های اقامت و ادامه فعالیت‌ها در اسپانیا، به اجبار سفری ۱۰ روزه به این کشور داشته است و باشگاه با مرخصی یک ساله او موافقت کرده است و در این یک سال قرار است در ایران بماند. تیم ستارگان ورامین از ۹ دیدار خود تا به حال تنها ۳ پیروزی داشته و ۵ باخت و یک مساوی در کارنامه دارد و حالا با ۱۰ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد. شاگردان امانی در کنار تیم پالایش نفت آبادان با ۴۴ گل خورده اولین خط دفاعی بد لیگ شناخته می‌شوند و در مقابل در بحث حمله و گلزنی چندان شرایط بدی ندارند و توانسته اند با ۲۶ گل زده تمایز خود با تیم‌های پایین جدولی را ثابت کنند. در نقطه مقابل، اما تیم مشهد شرایط بسیار مناسبی دارد. آن‌ها ۵ پیروزی، ۲ باخت و یک تساوی در کارنامه دارند و برای باقی ماندن در جمع ۴ تیم برتر لیگ، نیاز به پیروزی مقابل تیم‌های پایین جدولی دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->