مهرداد بذرپاش: وقت کم است | اقدامات شهید رئیسی را ادامه می‌دهم + فیلم محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نکرد آخوندی: من نگران ایرانم + فیلم قالیباف: اگر معتقد نبودم مشکلات قابل حل هستند هرگز وارد عرصۀ رقابت نمی‌شدم + فیلم وزیر خارجه اسبق بوسنی و هرزگوین در منزل شهید امیرعبداللهیان سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت نام ۲۲ نفر قطعی شده است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نمی شود بر اساس دیدگاه امام خمینی (ره) به کدام کاندیدای رییس جمهوری رای دهیم؟ علت غیبت حسن روحانی در چند جلسه عمومی اخیر مشخص شد عبدالناصر همتی کیست؟ + جزئیات و زندگینامه باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان هدف ایران است سید حسن خمینی: امام خمینی (ره) روح استقامت و پایداری را به ملت‌ها داد آلمان خواستار بهبود وضعیت بشردوستانه در غزه شد رژیم صهیونیستی حومه حلب را بمباران کرد نتانیاهو: جنگ غزه ادامه خواهد داشت آرزوی یک کاندیدا: امیدوارم روزی مردم یک زن را بعنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره): رژیم صهیونیستی دارد تمام می‌شود، مردم دنیا دارند می‌بینند| ان‌شاءالله یک رئیس جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد + فیلم و عکس علی باقری راهی لبنان شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) روز پایانی ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تجمع و تقابل یهودیان موافق فلسطین و اسرائیل در خیابان‌های منهتن نیویورک + فیلم و عکس
سرخط خبرها

روسیه آماده کمک به امنیت مرز تاجیکستان-افغانستان

  • کد خبر: ۷۳۳۴۳
  • ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
روسیه آماده کمک به امنیت مرز تاجیکستان-افغانستان
معاون وزیر خارجه روسیه امروز سه‌شنبه گفت، پایگاه نظامی کشورش در تاجیکستان کاملا مجهز است تا به برقراری امنیت در مرز با افغانستان کمک کند و در صورت لزوم مسکو تدابیر بیشتری در نظر خواهد گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ خبرگزاری اینترفکس به نقل از آندری رودنکو، معاون وزیر خارجه روسیه از آمادگی برای کمک به برقراری امنیت در مرز افغانستان – تاجیکستان از طریق پایگاه نظامی این کشور در تاجیکستان خبر داد.

 

امامعلی رحمان، رئیس جمهوری تاجیکستان روز دوشنبه به ۲۰ هزار نظامی ذخیره دستور آماده باش داد تا تدابیر مرزی با افغانستان تقویت شود. پیش از آن، بیش از ۱۰۰۰ پرسنل امنیتی افغانستان در پی پیشروی شبه نظامیان طالبان به سمت تاجیکستان گریختند.

 

در شرایطی که آمریکا و متحدانش در شرف خروج از افغانستان هستند، تحرکات داخلی طالبان دوچندان شده است. پیشروی طالبان تلفات غیرنظامی هم بر جای گذاشته که نگرانی‌هایی ایجاد کرده است. همچنین پیشتر اخباری از تدارک طالبان به ارائه طرح صلح مکتوب به دولت کابل منتشر شده بود که سخنگوی دفتر سیاسی طالبان آن را رد کرد.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->