نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

۲۰۱۹؛ سال سیاه نیمار بود

  • کد خبر: ۷۵۸۱
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶
۲۰۱۹؛ سال سیاه نیمار بود
فرانس‌فوتبال دلیل غیبت ستاره برزیلی در فهرست نامزد‌های توپ طلا را اعلام کرد
نشریه فرانس‌فوتبال که جوایز توپ طلا را اهدا می‌کند، اعلام کرده علت حضورنداشتن اسم نیمار در فهرست سی‌نفره نامزد‌های این جایزه، سال سیاهی بوده که او پشت‌سر گذاشته است. بعد از به‌وجود‌آمدن حاشیه‌های زیادی که قرارنگرفتن اسم نیمار، ستاره بزرگ برزیلی، در فهرست سی‌نفره نامزد‌های دریافت جایزه توپ طلای ۲۰۱۹ ایجاد کرد، نشریه فرانس‌فوتبال، برگزارکننده این مراسم و اهداکننده جوایز توپ طلا از تصمیم خود دفاع کرده و علت قرارندادن نیمار در این جمع سی‌نفره را سال سیاهی اعلام کرده که به اعتقاد این نشریه نیمار در ۱۲ ماه گذشته تجربه کرده است. نیمار که از سال ۲۰۱۰ هر سال در بین نامزد‌های دریافت توپ طلا حضور داشته است، امسال برای اولین‌بار نامش را در این فهرست نمی‌بیند. نیمار امسال بزرگ‌ترین غایب فهرست فرانس‌فوتبال بود و می‌شد حدس زد که غیبت او واکنش‌های زیادی به‌دنبال خواهد داشت. این درحالی است که زمانی که نیمار تصمیم گرفت بارسلونا را ترک کند و راهی پاریس شود تا به پاری‌سن‌ژرمن بپیوندد، گفته می‌شد علت اصلی این تصمیم او بالارفتن شانسش برای رسیدن به توپ طلا بوده است. عمده صاحب‌نظران معتقد بودند نیمار قصد دارد از زیر سایه مسی خارج شود و با درخشش تک‌نفره در یک تیم، شانس خود را برای رسیدن به توپ طلا و پایان‌دادن به سلطه کامل مسی و رونالدو بر این جایزه افزایش دهد. به نظر می‌رسد به‌همین‌علت بود که ستاره برزیلی دوران فوق‌العاده حضور در بارسا را پشت‌سر گذاشت و با پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن دست به ماجراجویی زد؛ ماجراجویی‌ای که تااین‌لحظه با موفقیت مدنظر او همراه نشده و برعکس، او را از همه رؤیا‌ها و آرزوهایش دورتر کرده است. فرانس‌فوتبال در پاسخ به این واکنش‌ها از ۱۰ ماه گذشته زندگی فوتبالی نیمار به‌عنوان «سال سیاه» یاد کرده و به ۸ واقعه اشاره کرد تا تصمیم خود را درباره او توجیه کند.

۲۳ ژانویه: شکستن استخوان کف پا
نیمار در این تاریخ در جریان پیروزی ۲ بر ۰ پاری‌سن‌ژرمن مقابل استراسبورگ در یک‌هشتم نهایی جام حذفی فرانسه با خطا‌های متعدد روبه‌رو شد و استخوان کف پای او در این بازی شکست. نیمار به‌دلیل این مصدومیت نتوانست در یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ در دیدار با یونایتد حضور داشته باشد و تا آوریل از میادین دور بود.

۶ مارس: توهین به داور در بازی با منچستریونایتد
نیمار که در دیدار با منچستریونایتد به‌دلیل مصدومیت حضور نداشت، بعد از پنالتی جنجالی که داور مسابقه، دامیر اسکومینا، اعلام کرد و باعث شد پاری‌سن‌ژرمن در این بازی شکست بخورد، به او به‌شدت اعتراض کرد و حتی داور مسابقه را مورد توهین قرار داد. نیمار به‌دلیل این توهین‌ها ازسوی یوفا برای ۳ بازی اروپایی محروم شد.

۲۷ آوریل: هل‌دادن یک هوادار
نیمار درحالی‌که برای دریافت مدال طلای قهرمانی جام حذفی فرانسه می‌رفت، صدای هواداری را شنید که به او گفته بود باید فوتبال بازی‌کردن یاد بگیرد. نیمار که عصبانی شده بود، موبایل این هوادار را گرفت و به او اجازه فیلم‌برداری نداد. بعد از این حرکت، هوادار تیم رن را هل داد و از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه برای ۳ بازی محروم شد.

۶ ژوئن: مصدومیت ساق پا و ازدست‌دادن کوپاآمریکا
مصدومیت از ناحیه ساق پا در بازی دوستانه مقابل قطر قبل از شروع کوپا آمریکا ۲۰۱۹ باعث شد ستاره برزیلی نتواند تیم ملی کشورش را در این تورنمنت همراهی کند. برزیل در سال میلادی گذشته به نبودن نیمار کم‌کم عادت می‌کند و این بازیکن به علل مختلف از مصدومیت تا تنبیه‌های انضباطی اجازه حضور در میادین
را ندارد.

۹ آگوست: تبرئه از اتهامات تجاوز جنسی
نیمار که به تجاوز جنسی متهم شده بود، بعد از مدت‌ها بررسی دادگاه و مراجع قانونی از این اتهام تبرئه شد تا بتواند با تمرکز بیشتری به فوتبال بپردازد.

دوران نقل‌وانتقالات – ناکامی در انتقال به بارسلونا
در طول تابستان شایعات مربوط به انتقال نیمار به بارسلونا مهم‌ترین اخبار ورزشی دنیا بود و از سرخط خبر‌ها پایین نمی‌آمد؛ ولی درنهایت برخلاف میل نیمار او در پاری‌سن‌ژرمن ماندگار شد. البته ستاره برزیلی تلاش‌هایی هم برای رسیدن به مادرید انجام داد که به ثمر نرسید. این دوره همچنان هواداران پاریسی را با نیمار بر سر مهر نیاورده و رابطه آن‌ها را پرتنش‌تر کرده است.

۱۴ سپتامبر: نمایش عصبانیت هواداران PSG علیه نیمار
نیمار که بعد از بهبود مصدومیت ساق پایش به ترکیب PSG بازگشته بود، در دیدار این تیم مقابل استراسبورگ در لوشامپیونه با اعتراض هواداران روبه‌رو شد و هر بار که صاحب توپ می‌شد، کل استادیوم او را هو می‌کردند و برایش سوت می‌زدند. هواداران پاریسی در گوشه‌های مختلف ورزشگاه، پلاکارد‌هایی با مضمون ترک این باشگاه برای نیمار نصب کرده بودند.

۱۳ اکتبر: یک مصدومیت دیگر در بازی ملی
نیمار در جریان دیدار دوستانه تیم ملی برزیل مقابل نیجریه از ناحیه ران پا مصدوم شد. بعد از بررسی‌ها مشخص شد که او تا ۴ هفته دیگر نمی‌تواند بازی کند و به‌این‌ترتیب نیمار دیدار مهم PSG مقابل مارسی در لوشامپیونه و دیدار با کلوب‌بروخه در چمپیونزلیگ را از دست داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->