آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جریمه تراکتور برای انصراف از لیگ قهرمانان آسیا چیست؟

  • کد خبر: ۸۰۰۴۴
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
جریمه تراکتور برای انصراف از لیگ قهرمانان آسیا چیست؟
۲ سال محرومیت و جریمه ۳ میلیون دلاری در انتظار نماینده ایران گفته می شود قرار دارد، اتفاقی که ممکن است تراکتور را به انحلال بکشاند.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد که باتوجه به مصدومیت ۴بازیکن، ابتلای ۲ بازیکن به کرونا و همچنین فسخ قرارداد صیاد کوکبی، تعداد بازیکنان این تیم به حد نصاب نمی‌رسد. این باشگاه تبریزی درخواست تعویق مسابقه‌اش با النصر در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مطرح کرده است که احتمالا ای‌اف‌سی توجه چندانی به آن نخواهد کرد؛ بنابراین تراکتور درخواست اصلی‌اش را در ادامه مطرح کرده که قبول انصراف این باشگاه است. این نخستین‌بار در تاریخ لیگ قهرمانان آسیاست که یک باشگاه ایرانی از این مسابقات انصراف می‌دهد؛ درحالی‌که سرخ‌پوشان تبریزی فرصت داشتند تا اولین‌بار به جمع ۸ تیم برتر آسیا صعود کنند.

 

تراکتور در روز‌های اخیر درگیری‌های زیادی را تجربه کرده است و حالا با انصراف از لیگ قهرمانان احتمالا موجی از اعتراض دوباره سرازیر این باشگاه خواهد شد. نکته جالب اینکه پیش از این مدیرعامل و مالک تراکتور وعده‌هایی درباره بازشدن پنجره نقل‌وانتقالات، ثبت قرارداد بازیکنان جدید و همچنین تهیه بلیت و رزرو هتل برای حضور در دوحه داده بودند. مشخص نیست که سرانجام این نامه که مضمون آن انصراف از لیگ قهرمانان است، چه خواهد شد، اما اگر تراکتور از آسیا کنار بکشد، دست‌کم ۲ سال محرومیت از مسابقات و جریمه ۳ میلیون دلار را خواهد داشت که معادل همه بدهی‌های خارجی این باشگاه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->