رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

جهان کلمه‌های کودکی

  • کد خبر: ۸۵۶۸۰
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
جهان کلمه‌های کودکی
بی‌توجهی‌ها و بی‌مهری‌ها به ادبیات کودک و نوجوان سبب شده است تا آثار ترجمه‌ای فضای قالب ادبیات کودک و نوجوان ایران را تشکیل دهد.
به گزارش شهرآرانیوز، ادبیات کودک و نوجوان پایه‌ای برای آموزش، شکوفایی استعداد‌ها و پرورش کودکان و نوجوانان است.
توجه به این نوع ادبیات می‌تواند آینده بسیاری از کودکان را روشن کند و چراغی در مسیر ناشناخته آنان قرار دهد.
نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان با دارا بودن چنین رسالتی، سال‌هاس سال چشم روی بی‌مهری‌ها بسته و خود را به ادامه کار واداشته‌اند.
آن‌ها می‌گویند بی‌توجهی‌ها و بی‌مهری‌ها به ادبیات کودک و نوجوان سبب شده است تا آثار ترجمه‌ای فضای قالب ادبیات کودک و نوجوان ایران را تشکیل دهد.
در  بیست و ششمین قرار کافه‌شهر به سراغ سه فعال ادبیات کودک و نوجوان رفته‌ایم. لیلا خیامی، شاعر و داستان‌نویس و احمد میرزاده، شاعر و داستان‌نویس و  طیبه ثابت، شاعر و فعال نشریات کودک و نوجوان،از دغدغه‌هایشان در این مسیر می‌گویند.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->