گردان‌های قسام ویدیویی را که وعده داد بود منتشر کرد + فیلم مادر سید حسن نصرالله درگذشت منطقه هسته‌ای اصفهان به نام «شهید آیت‌الله رئیسی» نامگذاری می‌شود ایتالیا کمک‌هایش به آنروا را از سر گرفت پیغام قسام خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیست اردوغان: تمام فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را متوقف کردیم تایید لایحه حجاب در هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام (۵ خرداد ۱۴۰۳) ازسرگیری مذاکرات باواسطه میان تل‌آویو و حماس (۵ خرداد ۱۴۰۳) چه‌ کسانی باید برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳) استعفا دهند؟ انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در چه تاریخی برگزار می‌شود؟ اعضای هیئت‌رئیسه سنی مجلس دوازدهم چه‌ کسانی هستند؟ توضیحات مخبر درباره عملکرد دولت سیزدهم در حوزه مسکن اژه‌ای: بستر بازگشت زندانیان به آغوش جامعه را باید فراهم کنیم ماجرای دستور شهید رئیسی به سخنگوی دولت برای عذرخواهی از کمبود سرم و آنتی‌بیوتیک + فیلم بن سلمان به ایران می‌آید مقامات آمریکای لاتین به ایران تسلیت گفتند طالبان از به‌رسمیت‌شناخته‌شدن کشور فلسطین استقبال کردند قدردانی هیئت دولت از حضور تاریخی و وحدت‌آفرین اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع و تدفین شهدای خدمت آغاز افتتاح طرح‌های "یادگار ابراهیم" در خراسان رضوی (۵ خرداد ۱۴۰۳) دیدار خانواده‌های شهدای خدمت با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: کار برای مردم، خدمت به مردم و مردمی‌بودن از بارزترین ویژگی‌های شهدای حادثه اخیر است + فیلم
سرخط خبرها

توافق با شورای نگهبان برای برگزاری الکترونیکی انتخابات

  • کد خبر: ۹۰۶۸
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
توافق با  شورای نگهبان برای برگزاری الکترونیکی انتخابات
وزیر کشور با بیان اینکه درباره انتخابات الکترونیکی با شورای نگهبان به توافق رسیده‌ایم، گفت: در بحث اخذ و شمارش شوراها در دوره‌های قبل انتخابات الکترونیک را بدون اشکال برگزار کردیم.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر کشور درخصوص الکترونیکی برگزار شدن انتخابات مجلس گفت: شورای نگهبان باید نرم‌افزارها و مسائل فنی ما را در جلسات کارشناسی بررسی کند، اگر به توافق مشترک رسیدیم، اجرا می‌کنیم، امیدواریم به توافق برسیم چون این مساله تایید و تجربه شده و نسبت به روند آن اطمینان داریم.

عبدالرضا رحمانی فضلی امروز 5 شنبه 23 آبان در حاشیه همایش سراسری هیات‌های نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ما ۴۵ یا ۵۰ فرماندار داریم که سرپرست هستند و به سرپرست نمی‌توان برای انتخابات حکم داد و اینها باید تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: اگر مواردی را تشخیص دهیم که قطعا باید بنا به دلایل کارآمدی عوض شوند یا جابه‌جایی در جای دیگر صورت گیرد، این جزو وظایف ما است. این مساله مهمی است که جابه‌جایی و تعویض‌ها منجر به برداشت غلط نشود.

رحمانی فضلی بیان کرد: در حین انجام انتخابات هیات‌های نظارت را داریم، هرجا خلافی صورت گیرد، چه تغییر کنند چه نکنند و هرجا هر دستگاه اجرایی اعم از دولت یا غیر دولت در انتخابات دخالت کند، هیات‌های نظارت باید نظارت و گزارش کرده و برخورد کنند.

وزیر کشور در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص تامین امنیت آرا در انتخابات الکترونیک، گفت: با شورای نگهبان به توافق رسیدیم. بحث احراز هویت‌ها را با قوت انجام می‌دهیم‌. در بخش اخذ و شمارش آرا در انتخابات شوراها در دور قبل در ۱۴۰ شهرستان بدون هیچ‌گونه اشکالی انتخابات الکترونیک را اجرا کردیم. شورای نگهبان باید نرم‌افزارها و مسائل فنی ما را در جلسات کارشناسی بررسی کنند، اگر به توافق مشترک رسیدیم، اجرا می‌کنیم، امیدواریم به توافق برسیم چون این مساله تایید و تجربه شده و نسبت به روند آن اطمینان داریم.

وی اضافه کرد: برای کشور ما بد است نتوانیم در انتخابات مهمی مانند شوراها بخشی را به صورت الکترونیک انجام دهیم. تلاش کردیم رضایت دوستان را در حوزه‌های کارشناسی جلب کنیم، صحبت‌ها ادامه دارد، ان‌شاءلله به نتیجه خواهیم رسید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->