اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

وعده خوش سرمربی کروات تیم ملی درباره فهرست جدید

  • کد خبر: ۹۵۰۱۵
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
وعده خوش سرمربی کروات تیم ملی درباره فهرست جدید
شنیده می شود مسئله طارمی از راه تعامل حل شده و دیگر نگرانی در این خصوص حول تیم ملی وجود ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم ملی فوتبال ایران، هفتم و دوازدهم بهمن امسال در مسابقات انتخابی جام‌جهانی، در تهران از عراق و امارات پذیرایی می‌کند و با یک پیروزی، صعود خود به جام‌جهانی را قطعی خواهد کرد. از اتفاقات مهم قبل از این اردو می‌توان به حل‌و‌فصل‌شدن مشکلات میان طارمی و اسکوچیچ اشاره کرد و این بازیکن بعد از غیبت در بازی مقابل لبنان و سوریه، مجددا پیراهن تیم ملی را به تن خواهد کرد. سرمربی کروات تیم ملی دیروز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری ایسنا درباره آخرین وضعیت تیم ملی صحبت کرد.

انتظارات زیادی از طارمی داریم

اسکوچیچ درباره فهرست تیم ملی برای بازی با عراق و امارات نیز صحبت کرد و گفت: هنوز برای اعلام این فهرست زمان داریم. وقتی به ایران برگردم، آخرین شبهات و علامت‌سؤال‌ها را بررسی خواهیم کرد و فهرست نهایی اعلام خواهد شد. شاید ذکر این نکته برای فوتبال‌دوستان ایرانی خالی از لطف نباشد که مهدی طارمی در فهرست حضور خواهد داشت. با‌این‌حال، انتظارات بسیار زیادی از او دارم و دوست دارم مهدی توقعات را برآورده کند. طارمی برای تیم ما بازیکن مهمی است و باید اعلام کنم که خوشبختانه از راه تعامل و صحبت توانستیم با در‌نظر‌گرفتن منافع تیم ملی، موضوع را حل‌وفصل کنیم.

زمان برای جشن صعود هم داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه گفت: از این موضوع آگاهیم که از دید مردم کار صعود به جام‌جهانی یکسره شده و همه انتظاری بحق دارند تا برای موفقیت‌های کسب‌شده را جشن بگیریم و شادی کنیم. این موضوع را هم فراموش نکرده‌ایم که در شرایطی تقریبا غیرممکن توانستیم ورق را برگردانده و همه‌چیز را به مسیر درست برگردانیم.

به تیمم افتخار می‌کنم که در طول این مدت چنین‌ثباتی به نمایش گذاشت. منکر این حقیقت نیستیم که با هدفمان فاصله‌ای بسیار اندک داریم، اما در بازی‌های کلیدی پیش‌روی تیم ملی، اجازه نخواهیم داد به‌خاطر نتایج خوب گذشته دچار غرور کاذب شویم. شخصا هیچ‌گونه سهل‌انگاری را برنمی‌تابم.

از بازیکنانم می‌خواهم با مسئولیت‌پذیری، جدیت و تمرکز حداکثری برای این مسابقات مهیا شوند؛ چراکه هنوز یک قدم تا هدفمان باقی مانده است. علاوه‌بر‌این، باید اهدافی بزرگ‌تر از صعود به جام‌جهانی برای خود متصور شویم. منظورم این است که باید خودمان را آماده رویارویی با هر آنچه در مسیرمان پیش آمد بکنیم.

ما باید دوباره از صفر شروع کنیم و یک لحظه را هم برای بهتر‌شدن از دست ندهیم. دقیقا به‌همین‌خاطر است که از تمامی اعضای تیم ملی می‌خواهم با تلاشی مضاعف و انگیزه‌ای بالا نقششان را ایفا کنند. از تمامی نفرات می‌خواهم تا در بهترین سطح ممکن باهم همدل و متحد باشند و وقتی هدفمان به‌طور‌قطع محقق شد، زمان برای برپایی جشن صعود هم خواهیم داشت.

خیلی زود به ایران برمی‌گردم

وی درباره زمان بازگشتش به ایران نیز گفت: خیلی زود، طی چند روز آینده. تعطیلات سال نو را در کنار خانواده‌ام گذراندم و کمی استراحت کردم؛ اما در همین مدت هم از پیگیری بازی‌های لیگ ایران و بازی تمامی بازیکنانمان در جای‌جای دنیا غافل نبودم و همه را کاملا پیگیری کرده‌ام. برای ادامه این مسیر بیش از‌پیش پرانگیزه‌ام. اسکوچیچ همچنین گفت: سلامت، آمادگی و بازی‌کردن مداوم بازیکنان در باشگاه‌هایشان همواره دغدغه‌ام بوده است، چرا‌که این مسائل بسیار حائز‌اهمیت‌اند. اما با توجه به شخصیت تیمی و توانایی‌هایی که تیم ما دارد، جای هیچ نگرانی نیست.

از صمیم قلب به تک‌تک نفراتم اعتماد دارم. مطمئنم آن‌ها با تمام وجودشان برای ایران بازی می‌کنند و این همان چیزی است که ما برای آن کار می‌کنیم.
دراگان اسکوچیچ در پایان صحبت‌هایش برای سال نو میلادی هم آرزو کرد و گفت: امیدوارم ویروس کرونا از بین برود و ما هم بتوانیم نتایج تیم ملی ایران در سال‌۲۰۲۱ را در سال جدید نیز تکرار کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->