صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

توقف اتوبوس ترمزبریده توسط پلیس

  • کد خبر: ۲۱۸۷۷۴
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس راه با هوشیاری و سرعت عمل، راننده اتوبوسی که در گردنه «ثمن شاهی» به علت نقص فنی قادر به ترمز و توقف نبود به سلامت متوقف کردند.

به گزارش شهرآرانیوز سرهنگ «علیرضا رضائی» در تشریح این خبر اظهار کرد: راننده اتوبوس مسافربری طی تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ عنوان کرد که در گردنه ثمن شاهی ترمز بریده و به سمت بیرجند در حال حرکت می‌باشد که بلافاصله ماموران پلیس راه جهت ایمن‌سازی مسیر اعزام شدند. 

وی بیان کرد: راننده اتوبوس که به شکل نامتعارفی در حرکت و راننده آن سراسیمه و وحشت زده در حال بوق زدن، چراغ دادن و هشدار به دیگر خودرو‌ها در این محور پر تردد بود که ماموران سریعا لاین اضطراری را باز کرده و راننده اتوبوس نیز از این محل خارج گردید. 

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی افزود: ماموران گشت پلیس راه همچنین به سرعت وارد عمل شده و با قرار گرفتن در جلوی این اتوبوس و هشدار به سایر خودرو‌های عبوری خصوصا ورودی مهرشهر از ورود خودرو‌ها و عابران پیاده به جاده جلوگیری کرده و موفق شدند مسیر را برای راننده اتوبوس بازگشایی کنند. 

سرهنگ رضائی تصریح کرد: راننده اتوبوس در نهایت توانست بدون هیچگونه حادثه‌ای خودرو را در مسیر سربالایی و روی پل مهرشهر متوقف کند و تلاش ماموران پلیس راه باعث شد که از وقوع حوادثی که قطع به یقین در انتظار راننده و دیگر وسایل نقلیه عبوری بود جلوگیری نمایند. 

وی خاطر نشان کرد: راننده اتوبوس و همچنین راننده‌های خودرو‌های عبوری که در مسیر راه در حال حرکت بوده و وحشت زده شده بودند از تلاش و اقدام خداپسندانه ماموران پلیس راه به جهت ایمن‌سازی جاده و هشدار به سایر خودرو‌ها تشکر و قدردانی کردند. 

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی با تاکید بر گشت زنی فعال و هدفمند تیم‌های گشت پلیس راه به منظور ارتقاء امنیت ترافیکی محور‌ها و همچنین هوشیاری نسبت به چنین رخداد‌های حادثه‌سازی از شهروندان خواست رعایت احتیاط، سرعت مطمئنه و اطمینان از سلامت فنی خودرو‌ها را حتما مد نظر قرار دهند.

منبع: ایلنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.