خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیز کردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۰ درصد زوج‌های ایرانی نابارورند | حرارت موبایل یکی از عوامل ناباروری در مردان اهدای عضو بیمار مرگ مغزی به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارس، پلنگ باغ وحش مشهد به دلیل شکستگی دست چپ همچنان تحت درمان است زیاد عرق می‌کنید؟ شاید یکی از این بیماری‌ها را دارید از کنار این علائم ساده نگذرید | ۳ نشانه هشداردهنده که ممکن است خطرآفرین باشند صدور مجوز واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران با ارز ترجیحی ۸۷ هزار زائر خانه خدا از ۲۱ فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام خواهند شد توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده وزیر علوم از ادغام دانشگاه‌های کم‌دانشجو خبر داد
سرخط خبرها

توقف اتوبوس ترمزبریده توسط پلیس

  • کد خبر: ۲۱۸۷۷۴
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
توقف اتوبوس ترمزبریده توسط پلیس
رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس راه با هوشیاری و سرعت عمل، راننده اتوبوسی که در گردنه «ثمن شاهی» به علت نقص فنی قادر به ترمز و توقف نبود به سلامت متوقف کردند.

به گزارش شهرآرانیوز سرهنگ «علیرضا رضائی» در تشریح این خبر اظهار کرد: راننده اتوبوس مسافربری طی تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ عنوان کرد که در گردنه ثمن شاهی ترمز بریده و به سمت بیرجند در حال حرکت می‌باشد که بلافاصله ماموران پلیس راه جهت ایمن‌سازی مسیر اعزام شدند. 

وی بیان کرد: راننده اتوبوس که به شکل نامتعارفی در حرکت و راننده آن سراسیمه و وحشت زده در حال بوق زدن، چراغ دادن و هشدار به دیگر خودرو‌ها در این محور پر تردد بود که ماموران سریعا لاین اضطراری را باز کرده و راننده اتوبوس نیز از این محل خارج گردید. 

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی افزود: ماموران گشت پلیس راه همچنین به سرعت وارد عمل شده و با قرار گرفتن در جلوی این اتوبوس و هشدار به سایر خودرو‌های عبوری خصوصا ورودی مهرشهر از ورود خودرو‌ها و عابران پیاده به جاده جلوگیری کرده و موفق شدند مسیر را برای راننده اتوبوس بازگشایی کنند. 

سرهنگ رضائی تصریح کرد: راننده اتوبوس در نهایت توانست بدون هیچگونه حادثه‌ای خودرو را در مسیر سربالایی و روی پل مهرشهر متوقف کند و تلاش ماموران پلیس راه باعث شد که از وقوع حوادثی که قطع به یقین در انتظار راننده و دیگر وسایل نقلیه عبوری بود جلوگیری نمایند. 

وی خاطر نشان کرد: راننده اتوبوس و همچنین راننده‌های خودرو‌های عبوری که در مسیر راه در حال حرکت بوده و وحشت زده شده بودند از تلاش و اقدام خداپسندانه ماموران پلیس راه به جهت ایمن‌سازی جاده و هشدار به سایر خودرو‌ها تشکر و قدردانی کردند. 

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی با تاکید بر گشت زنی فعال و هدفمند تیم‌های گشت پلیس راه به منظور ارتقاء امنیت ترافیکی محور‌ها و همچنین هوشیاری نسبت به چنین رخداد‌های حادثه‌سازی از شهروندان خواست رعایت احتیاط، سرعت مطمئنه و اطمینان از سلامت فنی خودرو‌ها را حتما مد نظر قرار دهند.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->